۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷

حاشیه‌های تمرین امروز آبی‌پوشان

با وجود درخواست بازیکنان استقلال مبنی بر کاهش تعداد جلسات تمرینی آنها در کیش به دو جلسه در روز، سرمربی آبی‌ها با این درخواست موافقت نکرد.
کد خبر : ۲۱۸۸۳۲
صراط: تمرین عصر امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال از ساعت 16:30 در زمین المپیک کیش برگزار شد. در این تمرین حدود 30 تماشاگر حضور داشتند و با تشویق بازیکنان و اعضای کادر فنی گرمای خاصی به تمرین این تیم بخشیده بودند.
 
برخی از حواشی این تمرین به شرح زیر است:
 
* پیش از شروع تمرین امیر قلعه‌نویی از سرپرست این تیم خواست اجازه حضور خبرنگاران را به تمرین نداده تا بازیکنان با آرامش کامل تمرین خود را انجام دهند.
 
* در ابتدای تمرین، امیر قلعه‌نویی برخلاف همیشه با بازیکنان صحبت نکرد و این کار را سایر اعضای کادر فنی به عهده گرفتند.
 
* بازیکنان پس از شنیدن اینکه جاسم کرار فردا در تمرین استقلال حاضر خواهد شد به شوخی از سرمربی خواستند تا او به جای سه جلسه تمرین در روز چهار جلسه تمرین کند تا غیبتش در اردو جبران شود.
 
* اعضای این تیم از اینکه باید به احتمال فراوان به آبادان رفته و یک دیدار دوستانه را برگزار کنند به شدت ناراحت بودند و تلاش می‌کردند تا هر طور شده کادر فنی را از این سفر منصرف کنند.
 
* بازیکنان استقلال از امیر قلعه‌نویی خواستند تا سه جلسه تمرین در روز را به دو جلسه تغییر داده تا از فشار تمرینات کاسته شود اما قلعه‌نویی با این درخواست موافقت نکرد و همچنان بر برنامه خود برای برگزاری سه جلسه تمرین در طول روز پافشاری دارد.
 
* در تمرین امروز بازیکنان در ابتدا زیر نظر مربی بدنساز بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به بازی آقاوسط پرداخته و در بخش بعدی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند و در آیتم پایانی، یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند که اعضای کادر فنی نیز در این بازی حضور داشته و همگام با بازیکنان در این فوتبال گروهی شرکت کردند.
منبع: مهر
برچسب ها: فوتبال استقلال