۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

نظر تیموریان درباره اردوی آفریقای جنوبی

هافبک تیم ملی فوتبال گفت: امیدوارم که ایران جزو ۴ تیم اول آسیا شویم و شانس خوبی برای قهرمانی داشته باشیم.
کد خبر : ۲۱۶۳۶۸
صراط: آندرانیک تیموریان در فرودگاه در مورد حضور تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی اظهار داشت: من ابتدا باید از رسانه ها تشکر کنم که در صبح زود و شب و هر زمان دیگر پشتیبان تیم ملی بوده اند و بازیکنان تیم ملی را در آستانه جام ملت ها حمایت کرده و می کنند.
 
وی افزود: ما اردوی خوبی را در آفریقای جنوبی پشت سر گذاشتیم. بچه ها در سه بازی تدارکاتی عملکرد خوبی داشتند و نتایجی هم که کسب شد قابل قبول بود. ما در این اردو روحیه خوبی گرفتیم. امیدوارم که در اردوی نهایی بتوانیم به هماهنگی نهایی برسیم.
 
تیموریان در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی در این اردو تحت فشار قرار گرفت گفت: دو بازی اولی که انجام دادیم خوب بود و تیم ها با بازیکنان اصلی خود به میدان آمدند با وجودی که دو روز قبل از آن هم بازی کرده بودند اما در بازی سوم چون در آستانه مسابقات هستیم فشار کمتری به تیم وارد شد تا کسی مصدوم نشود. ما در حال کار خودمان هستیم. مربیان هم حریفان را آنالیز خواهند کرد. ما حریفان خود را می شناسیم. امیدوارم بتوانیم در جام ملت های آسیا بازی های قابل قبولی انجام دهیم. قطعا هر تیمی به جام ملت های آسیا می آید برای قهرمانی است و من هم امیدوارم تیم‌مان شانس خوبی داشته باشد و جزو 4 تیم اول آسیا شویم.
منبع: فارس