۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

سقوط یک نگهبان از ساختمان مجلس

جزئیات سقوط مرگبار نگهبان نوبت شب ساختمان نیمه‌کاره کتابخانه ملی مجلس رازگشایی خواهد شد.
کد خبر : ۲۱۵۳۴۶
صراط: ساعت 2 بامداد 25 آذر سال جاری مأموران کلانتری 109 بهارستان در جریان سقوط مرموز یکی از نگهبانان کتابخانه ملی مجلس قرار گرفتند که به کام مرگ فرو رفته بود.

دقایقی بعد ماجرای این حادثه به بازپرس مدیرروستا کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران مخابره شد و وی همراه تیمی از مأموران اداره تشخیص هویت پلیس و پزشکی قانونی پای در محل حادثه گذاشت و با پیکر بی‌جان مرد 45 ساله‌ای به نام بهرام که گوشی تلفن همراهش نیز کنارش افتاده بود، روبه‌رو شد.

کارآگاهان در بررسی‌های میدانی در برابر این فرضیه قرار گرفتند که مرد نگهبان قربانی جنایت شده باشد اما ادامه تجسس‌ها به سمتی پیش رفت که وقوع قتل را کمرنگ می‌کرد و مرگ این کارگر را یک حادثه می‌دانست.

در فرضیه تیم تحقیق مرد نگهبان در حالی که هوا کاملاً تاریک بود مشغول حرف زدن با موبایل بوده که از طبقه همکف به زیرزمین ساختمان کتابخانه ملی که در حال احداث است، سقوط کرده و به کام مرگ فرو رفته است.

سرپرست نگهبانان ساختمان کتابخانه ملی نیز در جریان تحقیقات به بازپرس مدیرروستا گفت:‌ ساعت شش عصر دوشنبه بود که شیفت نگهبانان عوض شد و بهرام شیفت را به عهده گرفت. وی افزود: یک ساعت بعد در حالی که در اتاق خودم نشسته بودم بهرام نزدم آمد و گفت تلویزیون اتاقش آنتن نمی‌دهد و از اتاق خارج شد. در حالی که نیمه‌های شب بود برای سرکشی به اتاقک همه نگهبانان ساختمان رفتم، ناگهان در کمال ناباوری دیدم بهرام در اتاقک نیست وقتی به اطراف نگاه کردم دیدم وی در زیرزمین ساختمان نقش بر زمین شده است آنجا بود که سریعاً موضوع را به پلیس 110 اطلاع دادم.

بنابر این گزارش با دستور بازپرس مدیرروستا تیمی از اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران رمزگشایی درباره سقوط مرگبار مرد جوان را آغاز کرده است.
منبع: ایران
برچسب ها: نگهبان مجلس سقوط