۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲

زمان معرفی سرمربی تیم امید

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون اعلام کرد نام سرمربی تیم فوتبال امید ایران فردا سه‌شنبه معرفی می‌‎شود.
کد خبر : ۲۱۴۸۹۷
صراط: فریدون معینی در حاشیه برگزاری تمرین امروز دوشنبه تیم فوتبال امید، در مورد انتخاب سرمربی این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت: طی جلسات کمیته فنی و توسعه گزینه‌های زیادی مورد بررسی قرار گرفت اما فردا سرمربی تیم امید مشخص خواهد شد.

وی در خصوص گزینه‌های هدایت تیم فوتبال امید خاطرنشان کرد: بهتر است بعد از نهایی شدن، نام گزینه‌ها را اعلام کنیم. گزینه مورد نظر ما صددرصد ایرانی است اما فعلاً نمی‌شود در مورد شخص خاصی نظر داد.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون افزود: اگر حمایت همه جانبه از تیم امید صورت بگیرد و همه دست به دست یکدیگر دهیم، مطمئناً نتیجه خواهیم گرفت. بازیکنان این تیم در لیگ برتر بازی می‌کنند و دارای شرایط جسمانی خوبی هستند. تنها یک مربی با کفایت برای هماهنگی آنان نیاز است.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر همه حمایت کنیم، می‌توانیم به موفقیت برسیم. بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و مربیان هم این قابلیت را باید داشته باشند تا تیم را هماهنگ کنند. شرایط کنونی مربیان به گونه‌ای است که می‌توانند در فاصله کوتاه تأثیرگذار باشند.

معینی در ادامه یادآور شد: همانطور که می‌بینیم مربیان بزرگ وقتی جابه‌جا می‌شوند در مدت کوتاهی می‌توانند کارایی داشته باشند، در همین راستا از مربیان ایرانی هم همین انتظار را داریم.

وی همچنین تصریح کرد: آنچه در کمیته فنی می‌گذرد را باید همانند مسائل یک خانواده حفظ کرد. مشکلات همه جا وجود دارد، اما بیشتر باید روی موارد مثبت تکیه کرد و با حمایت همگی، مسائل منفی کمرنگ خواهد شد.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال ضمن بیان اینکه تمرینات تیم امید تا 29 آذر ادامه خواهد داشت،‌ در پاسخ به این پرسش که چه کسی بازیکنان این تیم را انتخاب می‌کند؟، گفت: مربیان قبلی بازیکنان حاضر در اردوی تیم امید را انتخاب کرده‌اند.

منبع: مهر