۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۱
جوان فکر / قسمت ششم:

"شنیده شده است" یعنی کار گذاشتن دستگاه شنود!

جوان فکر در ادامه بر پایه این استدلال مستند! نتیجه گیری کرد در صورتیکه مردم این مسئله را باور کنند بتدریج سایه نوعی ترس و اضطراب ناگفته و نانوشته بر جامعه سنگینی خواهد کرد.
کد خبر : ۲۱۳۹۱
"صراط" - سرپرست روزنامه ایران درسرمقاله امروز این روزنامه، اتهامات متوجه جریان انحرافی را حاصل سناریو نویسی ،خبر سازی و واقع نمایی برخی جعلیات خواند.
به گزارش صراط نیوز ،جوان فکر با اشاره به بخشی از اخبار موجود در فضای سایبری پیرامون انحرافات جریان انحرافی ،نوشت: موارد فوق بخش کوچکی از منابع به اصطلاح مستند خبری جریان رسانه ایی تحت انقیاد "مخالفان دولت" است.
وی که به تازگی سرپرستی روزنامه ایران را تحت کنترل خود گرفته است ، در حالی منتقدان جریان انحرافی دولتی به سرکردگی آقای منحرف را "مخالفان دولت" نامید که تقریبا تمامی متقدان رفتارهای انحرافی جریان مذکور از حامیان پر وپا قرص دولت و شخص رییس جمهور در انتخابات دور نهم و دهم ریاست جمهوری بوده و انتقادات آنها متوجه جریان مشکوک نفوذی در دولت است.
مشاور رسانه ایی رییس جمهور در ادامه اخبار فعالیتهای جریان انحرافی را حاصل جمع شدن طراحان و سناریو نویسان در اتاقهای فکر دانست و مستند به "منابع خبری دروغین" ارزیابی کرد.
رییس ایرنا همچنین در این سرمقاله جالب، استفاده از عبارت "شنیده شده است" در برخی اخبار پیرامون جریان منحرف را با هدف القا کار گذاشتن شنود در محیط کار وزندگی مسولان عالی رتبه دانست.
دکتر جوان فکر در ادامه بر پایه این استدلال مستند! نتیجه گیری کرد در صورتیکه مردم این مسئله را باور کنند بتدریج سایه نوعی ترس و اضطراب ناگفته و نانوشته بر جامعه سنگینی خواهد کرد.
وی در پایان بر پایه گفته های پیشین خود از قوه قضاییه خواست تا با عناصر بد اخلاق و دارای نیت های سو برخورد کند و خاطر نشان کرد: جامعه اسلامی و ارزشگرای ما تا کی می تواند این دمل چرکین را در درون خود تحمل کند؟ ایا وقت آن نرسیده است که دستگاه قضایی برای زدودن این اسیب از جامعه دست بکار شود؟
گفتنی است خبرهایی که جوان فکر به استناد آن کل اتهامات جریان انحرافی را جعلی خوانده است تنها بخشی از اخبار مطرح حول این جریان منحرف است و حتی در فرض پذیرش جعلی بودن تمام این اخبار، انحرافات مشهود و آشکار این جریان منحرف بقدری واضح و روشن است که براحتی قابل رویت است.
همچنین معلوم نیست جوان فکر در مورد انتقادات و مخالفتهای صریح بزرگانی مانند ،مراجع عظام تقلید،آیت الله مصباح یزدی ،اکثرائمه جمعه و جماعات سراسر کشور ،فرمانده سپاه پاسداران و ...چه نظری دارد و آیا این سخنان و مخالفتها را حاصل اجتماع این بزرگان در اتاق فکر! گفته شده و سناریو نویسی میداند یا خیر؟
ضمنا به نظر می رسد جوان فکر که ریاست خبرگزاری جمهوری اسلامی، سرپرستی روزنامه ایران و مشاورت رسانه ایی رییس جمهور را تحت تصدی خود دارد، به علت مشغله زیاد! سخنان روز گذشته رییس محترم قوه قضاییه را که اتفاقا از بعضی از بخشهای خبری صدا و سیما نیز پخش شد را نشنیده و در سایتهای مختلف خبری آنها راندیده است.
لذا جهت اطلاع ایشان به بخشهایی از این سخنان مهم ذیلا اشاره می شود:

"متأسفانه بايد گفت در زمان ما هم جرياني انحرافي كه گويا تمام نكات انحرافات گذشته را با هم در يك جا جمع دارد، در كمرنگ كردن نقش علما و در ترويج ايراني‌گري و قوميت‌گرايي بسيار تلاش مي‌كند و مردم را ارجاع مي‌دهد به كوروش و هخامنش و ديگران و بعد از آن طرف در ترويج عرفانهاي كاذب، در جن گيري و رمالي هم تلاش مي‌كند، كه مشخص نيست اينها چه نسبتي با دين دارد. در حاليكه اينها هم دم از روشنفكري مي‌زنند و با سكولارها خيلي راحت جمع مي‌شوند و همراهي مي‌كنند و هم با عده‌اي از هنرمندان لاابالي دم خور هستند و عرفانهاي كاذب را ترويج مي‌كنند و البته از اينكه با اجانب هم پنهاني ارتباط بگيرند خيلي ابائي ندارند.
متأسفانه عقيده اينها اينگونه است كه در روابط با نامحرم آزادند، در تماس با روشنفكران سكولار و گاه ملحد و پريدن با آنها آزاد هستند، در رجوع به جن گير و رمال آزادند، با دراويش آزادند، آيا اين است حدود الهي؟ اين است حرمات الهي؟
اين جريان اتفاقاً در مفاسد اقتصادي هم غوطه‌ورند و بي‌امان جلو مي‌روند. وقتي كه انسان تقوا را از دست داد در همه مجاري و در همه مجال مشكل پيدا مي‌كند."
نظرات بینندگان
محمد
|
Germany
|
۱۴:۲۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۳
خواهشا موضوع جدیدی برای بلوای دیگر پیدا کنید از این حرف ها آشوبی نمی ماسه یعنی بلند نمیشه
مثلا ارتباط مش..... با شارون و ....
محمدي
|
Germany
شارون كجا ميتونه ارتباط بگيره ... حالا زنده هاشون ممكنه !
محسن فاضلی
|
Germany
اگر شما ارتباط ايشان را با روح نيمه قبض شده شارون می دانيد بفرماييد ما سراپا گوشيم چون از اين رمّال بر می آيد که با ارواح خبيثه ای مثل شارون مرتبط باشد!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۲
سايت محترم صراط چرا نظرات امين زنده به عشق احمدي رو درج نميكني تا كمي به بصيرت خوانندگان صراط افزوده بشه و كمي هم اوقات فراغتمون پر شه ؟ شما درج نميكني يا ايشون ديگه نظر نميدن ؟
سیفی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر گرامی اینجا یک فضای آزاد است برای تبادل نظر چرا سعی در ایجاد تشنج دارد
به نظر بنده به عنوان برادر به ظاهر بزرگتر شما کامنتتان هیچ ارتباطی به مطلب ندارد
ایجاد مضای متشنج باعث خستگی باقی دوستانی میشه که صرفا برای تبادل نظر اینجان
متواضعانه خواهشمندم از ادامه ی این روند بپرهیزید
با عرض معذرت بابت جسارت
محمد محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۲
۳
شما رسالت خبرنگاری میدونین چیه؟ بهتر روی پیشونی سایتتون بنویسین ، پایگاه تخریب دولت به تنها چیزی که شبیه نیستین پایگاه خبری و تحلیلی .
چه کینه ای از دولت دارین .به لطف خدا هرگز موفق نمی شین.
سیفی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست گرامی ما با کسی عهد اخوت نبسته ایم یعنی همین دیگه
یعنی دولت هم بیجا بگه برای ما مقصره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۱
آیا میدانید هدف رژیم صهیونیستی از ایجاد تونل زیر مسجد القصی دست یابی به آثار سحر و جادو باقی مانده از زمان حضرت سلیمان میباشد