۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵

خادمان امام‌رضا(ع)در زندان جیرفت+تصاویر

با حضور خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) عطر شمیم حرم رضوی در زندان جیرفت پیچید.
کد خبر : ۱۹۵۰۶۴
صراط: کاروان چهار نفره حاملان و خادمان بارگاه مقدس و منور حضرت امام رضا (ع) بعد از ظهر امروز در زندان این شهرستان حضور یافتند.

حضور گسترده مددجویان زن که با چشمانی گریان و شور و شوقی وصف‌ناپذیر به انتظار ورود خادمان ایستاده بودند، فضایی آکنده از عطر معنویت بارگاه رضوی را ایجاد کرده بود.

اشک و لبخند مددجویان صحنه‌های دل‌انگیزی را در بند زنان به وجود آورد که خادمان و مسئولان همراه آنان را به شدت تحت تأثیر قرار داد و حال و هوای عجیبی را به نمایش گذاشته بود.

همچنین حاملان پرچم مقدس حرم امن رضوی سپس در بند مردان حضور یافتند که در آنجا نیز مددجویان با سلام و صلوات از این کاروان استقبالی پرشور انجام دادند و این پرچم مقدس را با آه و حسرت زیارت کردند.

خادمان آستان قدس رضوی در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور گسترده و بی‌نظیر مردم ولایتمدار منطقه جنوب کرمان در همراهی این کاروان ابراز امیدواری کردند که بتوانند در آینده‌ای نزدیک میزبان این محبت و استقبال گرم مددجویان پس از آزادی در مشهد باشند.

همچنین قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع)، خاطره‌گویی از کرامات این امام بزرگوار و مدیحه‌سرایی از دیگر برنامه‌های حضور کاروان حاملان و خادمان پرچم سبز گنبد مطهر رضوی در زندان جیرفت بود که اشک از چشمان مددجویان سرازیر و نوای «یا امام رضا (ع)» را در فضای اندرزگاه طنین‌انداز کرده بود.

حسین برشان رئیس اداره زندان شهرستان جیرفت در این آیین با تبریک میلاد باسعادت حضرت ثامن‌الحجج (ع) اظهار داشت: با هماهنگی که با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان به عمل آمد، مقرر شد به مناسبت میلاد امام رضا (ع)‌ به تعداد 90 نفر از زندانیان مرخصی اعطا شود.

وی بیان داشت: همچنین با هماهنگی ستاد دیه، دیه سه نفر از زندانیان جرایم غیرعمد به مبلغ 75 میلیون تومان پرداخت شده و امروز از زندان آزاد می‌شوند و چهار نفر دیگر نیز در آستانه آزادی قرار دارند.

برشان تصریح کرد:‌ همچنین تعداد 33 نفر از مددجویان زن زندان شهرستان جیرفت به همراه فرزندان خردسال خود برای زیارت به حرم امن رضوی اعزام شدند.

این آیین با حضور امام جمعه، فرماندار، رؤسای بنیاد شهید و امور ایثارگران، زندان، آموزش و پرورش و سایر مسئولان شهرستان جیرفت برگزار شد.

خادمان امام رضا(ع) در زندان جیرفت+تصاویر

خادمان امام رضا(ع) در زندان جیرفت+تصاویر

خادمان امام رضا(ع) در زندان جیرفت+تصاویر

خادمان امام رضا(ع) در زندان جیرفت+تصاویر

خادمان امام رضا(ع) در زندان جیرفت+تصاویر

خادمان امام رضا(ع) در زندان جیرفت+تصاویر
منبع: فارس