۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰

پیام‌های تسلیت بزرگان فوتبال برای خانواده‌ی دی استفانو

ساعاتی پیش، یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال پس از چند روز بستری بودن در بیمارستان و کما، از دنیا رفت.
کد خبر : ۱۸۶۳۵۱
صراط: ساعاتی پیش آلفردو دی استفانو، اسطوره ی رئال مادرید که با این تیم، 5 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود، از دنیا رفت.

دی استفانو که مدیرافتخاری رئال مادرید بود، 88 ساله بود و افتخارات بزرگ تیمی و انفرادی کسب کرد.

بازتاب خبر مرگ او بسیار گسترده بود و بازیکنان بزرگی از تیم‌ها و ملیت‌های مختلف، به خانواده ی او تسلیت گفته‌اند.

ایکر کاسیاس، کاپیتان رئال مادرید در فیس بوکش نوشت: " دون آلفردو، بزرگترین اسطوره ی رئال مادرید، همیشه با ماست. همیشه تو را به خاطر خواهم داشت استاد."

کریستیانو رونالدو، ستاره ی رئال مادرید و بهترین بازیکن جهان در سال 2013 در فیس بوکش نوشت: " روز بسیار غمگینی است. برای من، و برای همه ی رئالی های دنیا و جهان فوتبال. دون آلفردو ما را ترک کرد ولی روحش همچنان پیش ماست. خاطراتش برای همیشه در قلب ماست زیرا اسطوره هیچ‌گاه نمی‌میرد. برای همه چیز ممنونم و آسوده بخواب استاد."

دیوید بکام، هافبک سابق رئال مادرید در فیس بوکش نوشت: "ناراحتم که خبر مرک آلفردو دی ‌استفانو را می‌شنوم. خوش شانس بودم که او را می‌شناختم، او یک جنتلمن واقعای و یک اسطوره ی کامل برای رئال مادرید بود. برای هر بازیکنی، حضور در این باشگاه یک آرزوست ولی وقتی او هم بخشی از این خانواده ی بزرگ بود، بسیار ویژه شده بود. او یکی از بزرگترین اسطوره های تاریخ فوتبال بود."

لوییس سوارس، هافبک لیورپول و اروگوئه در فیس بوکش نوشت: " آسوده بخواب آلفردو دی ‌استفانو، یک نابغه ی فوتبال"

لیونل مسی، ستاره ی بارسلونا در فیس بوکش نوشت: "امروز دنیا یک اسطوره را از دست داد، دون آلفردو دی استفانو. یک مرد فوق‌العاده هم داخل زمین هم خارج آن.برای خانواده اش آرزوی صبر می‌کنم."

باشگاه رئال مادرید نیز در بیانیه ای رسمی، مرگ دی استفانو را به خانواده ی او و جهان فوتبال تسلیت گفت.



منبع: آی اسپورت