۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳

تصادف مرگباردر اتوبان امام علی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از فوت ۵ نفر و نجات جان 11 نفر در حادثه برخورد چندین دستگاه خودرو با یکدیگر در کمربندی امام علی (ع) خبر داد.
کد خبر : ۱۸۴۲۶۳
صراط: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از فوت ۵ نفر و نجات جان 11 نفر در حادثه برخورد چندین دستگاه خودرو با یکدیگر در کمربندی امام علی (ع) خبر داد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمد جواد باقری گفت: در پی تماس مردم با مرکز ارتباطات اورژانس 115 استان در ساعت 10 و 28 دقیقه مبنی بر برخورد چندین دستگاه خودرو، به سرعت نزدیک‌ترین آمبولانس از پایگاه مرکز اورژانس 115 به سوی محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از سپری شدن حدود پنج دقیقه زمان از برقراری تماس یاد شده نخستین آمبولانس اعزامی اورژانس 115 در محل حادثه حاضر شد که پس از بررسی مشخص شد متاسفانه چهار تن در محل حادثه به علت شدت حادثه و جراحات وارده در دم جان سپرده و یک نفر دیگر که پسری حدودا 12 ساله بود به شدت دچار آسیب شده است و با وجود تمام تلاش‌های کارشناسان اورژانس 115 و کادر درمان بیمارستان وی در مرکز درمانی شهید بهشتی فوت کرد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خاطرنشان کرد: 11 نفر از مصدومین حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی از سوی پرسنل اورژانس 115 برای تکمیل مراحل درمانی توسط 9 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان‌های نکویی و شهید بهشتی منتقل شدند.

منبع: فارس