۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۵

اظهارات ذوالنور در مورد فهم آقازاده ها

کد خبر : ۱۷۷۹۰
 اگرچه فتنه و اغتشاشات اخیر برای مردم و نظام مشکلاتی را  بصورت موقت ایجاد کرد امّا با نگاهی عمیق تر ، اتفاقات اخیر به قطع خیرات و برکاتی را نیز در پی داشته است.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، یکی از مشهودترین برکات فتنه اخیر ، رو شدن ماهیت منافقین داخلی و عمق فهم و بصیرت برخی به ظاهر خواص بود که تنها در چنین ایام و موقعیتهایی می توان آنرا به تماشا نشست.

عملکرد برخی آقازادگان و منسوبان به بزرگان در حوادث بعد از انتخابات به گونه ای مفتضحانه  و دور از انتظار بود که کمتر کسی  آمادگی مشاهده چنین کژی و انحرافاتی را در افکار و رفتار این افراد داشت امّا به یقیین تاریخ در حال تکرار است و  جعفرکذابها و ابن زبیر ها هر روز با پوشش و عنوان جدیدی خودنمایی خواهند کرد.

یکی از منسوبان به خاندان علم و تقوا که به توهم خود وارث علم و فضیلت پدر بزرگوار شهیدش می باشد امّا  به اعتراف همگان وی در بصیرت از قافله عوام ترین انسانهای جامعه جا مانده است اخیرا سخنان نسنجیده ای را بر زبان جاری کرده که نشان از اوج کوته فکری و بی بصیرتی وی می باشد و  این امر بهانه ای برای گفتگوی ما با حجت الاسلام و المسلیمن ذوالنور گردید.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگوی تلفنی به خبرنگار بی باک گفت: بعضی از شخصیت ها و آقازاده های سیاسی که از رانتای شهرت بستگان و دیگران استفاده کرده اند و از پله هایی غیر طبیعی شهرت و مقام و منصب بالا رفته اند و امروزه در عرصه سیاسی کشور مطرح هستند ، متاسفانه کمترین درک و فهم مسائل سیاسی را نداشته و براحتی فریب برخی جریانات سیاسی را می خورند و گاهی هم سیلاب آلوده و کدر جیره های جریانات سیاسی آنها را در خودش می چرخاند و دچار مشکل و خفگی می کند.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور ابراز داشت:  متاسفانه برخی از این افراد  اظهار نظرهایی می کنند از جمله اینکه باید به سران فتنه و طرفدارنشان - که در حادثه 25 بهمن آن حادثه کریه را خلق کردند- تریبون داد و حرف آنها را شنید که این نشان از اوج بی بصیرتی و درک و فهم پایین این افراد است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: من لازم است اشاره کنم که بعد از حادثه 25 بهمن کسی که کمترین فهم و درک سیاسی و قدرت رصد عقبه های برخی جریانات سیاسی را داشته باشد، به طور طبیعی می فهمد که جریان 25 بهمن یک جریان صد در صد ضدانقلابی و صهیونیستی بود.

وی در ادامه گفت: بله برخی افراد بعد از انتخابات 88 بعنوان معترض وارد خیابانها شدند و مردم عادی هم بودند و به هیچ وجه با نظام و انقلاب مشکلی نداشتند که بعضا در تشخیص مصداق دچار اشتباه شده بودند و تحت تاثیر القائات تقلب ، دروغ سران فتنه و حجم انبوه تبلغات روانی رسانه های حامی فتنه قرار گرفته بودند امّا بعد از اینکه به تدریج باطنها رو شد حرفها و شعارهای فریبنده برملا گردید و عقبه های آنها که وصل به سرویس های بیگانه بودند برای همگان مشخص شد و مردم شاهد مطالباتی از این جریان بودند که برای براندازی نظام ایراد می گردید، خود به خود نیروهای انقلاب و عده کمی که در جریانات معترض بودند خودشان را از صف دشمنان و منافقین کنار کشیدند ولی این ایام  دیگر بر کسی پوشیده نیست که حادثه 25 بهمن مختص ضدانقلاب بود و جای تعجب دارد برخی که به خیال خود از خواصند هنوز این مطلب را درک ننموده اند.


این تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: از آنجا که استکبار جهانی این روزها تمام پایگاههای خود در منطقه را در خطر دیده است، اقدام به برنامه ریزی برای ایجاد جریاناتی در درون کشور جمهوری اسلامی ایران بعنوان قوی ترین و اصلی ترین دشمن خود نموده است که به لطف خدا با هوشیاری مردم و مسئولین نظام جز روسیاهی بیشتر و آبروریزی چیزی عائدشان نشد.
 
حجت الاسلام ذوالنور تصریح کرد: کسی که کمترین درک و فهم سیاسی داشته باشد می تواند مسائل این ایام را درک کنند و من تعجب می کنم از کسانیکه ادعا می کنند درون نظام هستند  و از نان شهرت  بستگان و رانتهای خاص استفاده می کنند و ظاهر خودی هم دارند - البته  ما هم نمی گوییم که خودی نیستند - ولی آنها کوچکترین فهم تشخیص جبهه خودی از غیر خودی را ندارند.

وی همچنین اظهار داشت: مگر می شود کسی درک و فهم سیاسی داشته باشد امّا بعد از این همه مدت  و آشکار شدن پشت پرده اغتشاشات و فتنه های اخیر هنوز هم انتظار داشته باشد تا اجازه راهپیمایی به کسانی داده شود که به کمترین هنجار و ارزش اجتماعی و کف قانون پایبند نبوده اند و به هیچ یک از چارچوبهای نظام متعهد نیستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کسانیکه در کف خیابان سطل آشغال آتش می زنند اموال بیت المال و مردم را نابود می کنند و هدفشان صرفا براندازی نظام است چطور می شود که برخی انتظار داشتند تا آنها از تلویزیون سخنرانی کنند و امروز صحبت از اجازه راهپیمایی مسالمت آمیز به آنها می کنند؟!

 ایشان اذعان داشت: سران فتنه ای که با بیانیه های ضدانقلابی خود عناصر منافقین و آمریکا و اسرائیل را به کف خیابانها کشانده اند و از حق قانونی که نظام حداکثرش را برای آنها فراهم کرد استفاده نکردند چون هدف این آقایان روشن شدن حق نبود که بخواهند از این موقعیت استفاده کنند و اسنادشان را به شورای نگهبان ارائه دهند بلکه اینها حرکت برندازی را دنبال می کردند و دنبال روشن شدن حقیقت نبودند زیرا حقیقت برایشان از همان اوّل مشخص بود حال چگونه باید با این افراد مدارا کرد و اجازه داد به اغتشاشگری هایشان ادامه دهند؟!

حجت الاسلام ذوالنور بیان داشت: اگر منظور برخی افراد بی بصیرت این است که به نیروهای ضدانقلاب و عناصر بیگانه که در کف خیابان طبق برنامه دشمنان اغتشاش به پا می کنند تریبون داده شود که این نوع افراد دنبال تریبون نیستند اینها هدفشان براندازی و اغتشاش است که از راه تریبون محقق نمی شود و اگر منظور این است که تریبونی در اختیار آمریکا و اسرائیل و انگلیس قرار بگیرد آقایان واضحتر عرض بکنند و راحت بگویند که این تریبون در اختیار چه کسی قرار بگیرد و چه موضوعی را مطرح کند؟

وی تاکید کرد: لذا من احساس می کنم افراد اینچنینی همانند کسانی هستند که با شهادت امام حسین(ع) هم بیدار نشدند و مسائل سیاسی زمانشان و ظلم و جفای بنی امیه به خاندان عصمت و مکتب اسلام را درک نکردند لذا این افراد صرفا عرض خود می برند و زحمت مردم میدارند.

ایشان در پایان تصریح کرد: به لطف خدا مردم و نخبگان با بصیرت کشورمان هموراه پای آرمانهایشان ایستاده اند و افتضاح دشمن در روز 25 بهمن آنقدر واضح و روشن بود که عده کمی از خواص که تا آنروز برخی مسائل برایشان مبهم بود، عمق این جریان را درک کردند و از سران فتنه و عناصر ضدانقلاب تبری جستند امّا چند نفری درکشان بسیار پایین است که هنوز معاند بودن این جریان را نفهمیده اند یا اگر هم درک کرده اند بخاطر برخی مصالح شخصی حاضر نیستند بصورت شفاف اعلام برائت کنند که اینها نهایتا راه به جایی نخواهند برد.
برچسب ها: ذوالنور آقازاده