۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۴

حاشيه ديدار استقلال و السد قطر

کد خبر : ۱۷۷۶۶
تيم فوتبال استقلال با نتيجه تساوي يك بر يك برابر السد قطر متوقف شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، اولين ديدار استقلال در ليگ قهرمانان آسيا برابر السد از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شد.
فرهاد مجيدي در دقيقه ۲۵ براي استقلال گلزني كرد و محمد كيتا در دقيقه ۸۷ گل السد قطر را به ثمر رساند تا بازي با نتيجه تساوي يك بر يك به پايان برسد.با اين نتيجه استقلال در رده سوم جدول گروه دوم قرار گرفت.هر چهار تيم اين گروه در روزاول يك امتيازي شدند ديدار بعدي استقلال برابر النصر عربستان برگزار خواهد شد.در ديگر ديدار اين گروه پاختاكور برابر النصر عربستان به نتيجه تساوي دو بر دو به پايان رسيد.
مجيدي در دقيقه ۴۲ نيز يكبار ديگر دروازه‌ السد را باز كرد اما كمك داور مسابقه آن را آفسايد اعلام كرد.
كيم دانگ جين داور اهل كره‌جنوبي به طلال بلوشي و محمد كاسولا از السد و حنيف عمران‌زاده، فرهاد مجيدي، آرش برهاني و ايمان مبعلي از استقلال كارت زرد نشان داد.

پس از گلزني كاپيتان استقلال به السد تماشاگران شعار معروف دربي ۶۹ را در ورزشگاه سر دادند.

فرهاد مجيدي در دقيقه ۲۵ براي استقلال گلزني كرد تا طرفداران استقلال شعار معروف دربي ۶۹ را براي فرهاد مجيدي و استقلال سر بدهند.

*سقف جايگاه خبرنگاران سوراخ است و مدام آب چكه مي‌كند و مسئولان جايگاه مدام در حال خشك كردن كف جايگاه هستند.

*علي كفاشيان، علي فتح‌الله‌زاده، اميدوار رضايي، علي نظري جويباري،كاظم اوليايي از حاضران در جايگاه ويژه ورزشگاه آزادي هستند.برخي از مسئولان باشگاه السد قطر و سفارت اين كشور نيز در جايگاه حضور دارند.
محمد سعيد نفريه عضو هيات مديره استقلال نيز در ورزشگاه حضور دارد.

*بازيكنان استقلال با پيراهن آستين‌ كوتاه به ميدان آمده‌اند آن هم در شرايطي كه هواي تهران سرد است و بازيكنان ذخيره اين تيم با پتو روي نيمكت نشسته‌اند.

* بازيكنان السد قطر پس از گلزني مجيدي به شدت به داور كره‌اي مسابقه اعتراض كردند.

* ايمان مبعلي در ليگ آسيا با شماره يازده بازي مي‌كند در حاليكه در ليگ برتر شماره اين بازيكن ۳۲ است .

*عكس داود جورابلو، ليدر مرحوم استقلال نيز پيش از مسابقه در ورزشگاه گردانده شد و بازيكنان استقلال به آن اداي احترام كردند.
اين ديدار در نيمه اول با نتيجه يك بر صفر به سود استقلال به پايان رسيد.
برچسب ها: استقلال فوتبال