۰۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۸

پاسخ اژ‌ه‌ای درباره زمان دستگیری سران‌فتنه

کد خبر : ۱۷۳۷۴

به گزارش صراط نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین غلام‌حسین محسنی اژه‌ای پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش دو روزه رؤسای سازمان‌های قضایی نیروهای مسلح و دادستان‌های نظامی سراسر کشور که در سالن همایش‌های دادگستری قم برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسیر انقلاب و ضد انقلاب امروز شفاف و روشن شده است، تصریح کرد: صف ضدانقلاب از صف انقلابیون جدا شده است و از این به بعد هر کسی بخواهد در این مسیر حرکت کند دارای تکلیفی روشن و مشخص است.

وی افزود: امروز اگر کسی ضدانقلاب باشد با او به عنوان ضدانقلاب برخورد خواهد شد و اگر هم کار خود را با ضد انقلاب گره زده باشد، با او برخورد می‌شود.

دادستان کل کشور ادامه داد: اگر کسی در صف ضد انقلابی بودن خود حرکت کرد و هشدارها و دلسوزی بزرگان کشور و ندای حق خانواده شهدا و همه مردم را گوش نداد باید به صورت روشن و طبق ضوابط و قوانین با او برخورد کرد و این کار به طور حتمی صورت می‌پذیرد.

وی همچنین در خصوص حصر سران فتنه گفت: طبیعی است که نباید اجازه داد این افراد مثل سابق مردم را تحریک کرده و بتوانند در این زمینه فعالیتی داشته باشند و این کمترین اقدامی است که در خصوص این افراد صورت می‌پذیرد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص زمان دقیق دستگیری سران فتنه اظهار داشت: در این خصوص باید بررسی لازم صورت پذیرد و طبق قانون اقدامات لازم انجام شود.

نظرات بینندگان
شتاب
|
Netherlands
|
۱۸:۵۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۸۹
۶
۱
حتما اینا هم باید مثل اون آقازاده از ایران برن تا حکم دستگیریشون بیاد؟واقعا واسه قوه قضائیه متاسفم
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۰۴ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
بیخود خودتون حرص ندید. امیدی به محاکمه نیست!