۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۵

ساختمان يك وزارتخانه در دست تخليه

کد خبر : ۱۶۹۶۸
سيد علي صدرالسادات در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس در پاسخ به اينكه مدتي است وسايل و تجهيزات ساختمان اصلي وزارت جهاد كشاورزي در بلوار كشاورز به ساختمان طالقاني و كرج انتقال مي‌يابد، آيا اين در راستاي طرح خروج از تهران است، گفت: بخشي از اين جابه‎جايي‌ها در راستاي اين طرح و برخي جابه‎جايي تنها در داخل تهران انجام مي‌گيرد.
معاون نيروي انساني وزير جهاد كشاوري گفت: ساختمان اصلي وزارت جهاد كشاورزي هنوز در اختيار وزارت جهاد كشاورزي است و به هيچ سازماني فروخته نشده است.
وي خالي كردن ساختمان اصلي وزارت جهاد كشاورزي را برنامه و سياست وزارتخانه براي جابه‎جايي نيروها خواند.
صدرالسادات در پاسخ به اينكه آيا ساختمان بلوار كشاورز كامل تخليه مي‌شود، گفت: معلوم نيست و اين مسئله تنها يك برنامه جابه‏جايي است.
وي در اين مورد كه آيا ساختمان موجود در طالقاني جوابگوي اين تعداد كارمند خواهد بود، گفت: معتقدم پاسخگو نخواهد بود اما ساختمانهاي ديگري در ميدان فاطمي و ساختمان‌هايي در سطح تهران و كرج وجود دارد.
صدرالسادات در پاسخ به اينكه آيا غير از كرج به شهرستانهاي ديگر هم كارمند مي‌فرستيد، گفت: از كارمندان ساختمان مركزي براي شهرستانها نمي‌فرستيم.
وي در اين مورد كه چند نفر از كارمندان به كرج و ساير شهرستانها منتقل مي‌شود، گفت: دقيق آمار ندارم.
صدرالسادات در اين مورد كه ساختمان بلوار كشاورز چه زماني خالي مي‌شود، گفت: برنامه مشخصي نداريم و تلاش مي‌كنيم هرچه زودتر خالي شود.
وي در اين مورد كه گفته مي‌شود ساختمان وزارت جهاد كشاورزي به نهاد ديگري فروخته شده است، گفت: چنين خبري ندارم و تأييد نمي‌كنم.
صدرالسادات در اين مورد كه گفته مي شود با توجه به اينكه ساختمان اصلي وزارت جهاد كشاورزي ثبت جهاني شده و از سال 1353 كشاورزان با اين نام عجين هستند و احتمال نابساماني وجود دارد، گفت: اين مسئله كه اين ساختمان ميان كشاورزان معروف شده است تأييد مي‌كنم اما اين را كه احتمال دارد مشكلي به‏وجود بيايد، قبول ندارم.
وي در مورد هدف از اين جابه‏جايي گفت: هدف از اين كار كوچك سازي و جابه‏جايي و استفاده بهينه از فضاهاي در اختيار است.
صدرالسادات در اين مورد كه برنامه‌هاي چابك سازي كارمندان چگونه خواهد بود، گفت:‌ تشريح اين مسئله زمان مفصلي مي‌خواهد كه در اين بحث نمي‌گنجد.
وي در پاسخ به اينكه وزير جهاد كشاورزي گفتند كه طي 2 سال 7 هزار نفر از نيروهاي وزارت جهاد كشاورزي كم مي‌شود، گفت:‌ اگر آقاي وزير گفتند پس اجرا مي‌شود.

*تحقق 15 درصدي دوركاري در وزارت جهاد كشاورزي

صدرالسادات در مورد برنامه‌هاي دوركاري در وزارت جهاد كشاورزي گفت: طبق قانون دولت، برنامه دوركاري را در وزارت جهاد كشاورزي انجام مي‌دهيم.
وي افزود:‌ تاكنون برنامه‌ريزي ما روي 20 درصد بود اما 15 - 10 درصد آن محقق شده است و برنامه‌ريزي براي تحقق ميزان بيشتري است.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزير جهاد كشاورزي گفت: برنامه‌اي كه معاون رئيس جمهور براي دوركاري اعلام كرده، 50 درصد است و ما تلاش مي‌كنيم كه به اين رقم برسيم.
نظرات بینندگان
هدایت اشتری لرکی
|
France
|
۱۷:۵۳ - ۲۴ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
مامیرزا نصراله خان کلام الدوله در عهد شباب نامه ای به مصطفی مصباح زاده خاک شده یعنی صاحب ان زمان روزنامه کیهاناین زمان نوشتیم و پرسیدیم چرا ساختمان وزارتخانه کساورزی از شیشه اما خانه کشاورزان از کاه وگل است. بعد از حدود دوماه پس از دریافت چند عدد سیلی وپس گردنی با یک اردنگی بلند مارا ازدر شهربانی شهرمان بدرقه کردند! اما امروز فهمیدیم که ابتدا باید خانه کشاورز اباد شود بعد به ساختمان وزارتش برسند.
خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید