۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷
شفیعی‌فر:

آمریکا داروغه جهان نیست

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: مردم با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند که آمریکا داروغه جهان نیست که بخواهد برای آنان تعیین تکلیف کند.
کد خبر : ۱۶۳۲۸۷
صراط: استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: مردم با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند که آمریکا داروغه جهان نیست که بخواهد برای آنان تعیین تکلیف کند.

محمد شفیعی‌فر عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: 22 بهمن یکی از روزهای پرشور انقلاب بوده و هست و همچنان مردم با حضورشان در راهپیمایی این روز آن شور و هیجان از اوایل انقلاب را حفظ کرده‌اند. خصوصا اگر تحرکات آمریکا نسبت به ما بیشتر باشد حضور مردم پرشورتر و پررنگ‌تر خواهد بود که امسال نیز شاهد گسترده‌تر بودن این راهپیمایی هستیم.

عضو هیأت مدیره انجمن انقلاب اسلامی افزود: یکی از اهداف انقلاب این بوده است که ملت ما می‌خواسته از شر قدرت‌های بزرگ سلطه‌گر خلاص شود به همین خاطر الان دوست ندارند هر کسی در امور داخلی کشورشان دخالت کند. دخالت‌های آمریکا در کشورمان باعث می‌شود مردم حضور پرشورتری در صحنه داشته باشند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این مردم برای مطالبه دیگر شعارهای انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن حاضر می‌شوند تا به دنبال محقق کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی باشند.

این استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در ادامه گفت: ما نمی‌خواهیم آمریکا در امور داخلی‌مان دخالت کند چرا که ملت ایران انقلاب کرده است تا مستقل عمل کند و روی پای خود بایستد. آمریکا باید بداند که داروغه جهان نیست که بخواهد برای ما تعیین تکلیف کند چرا که ملت ما زیاده‌خواهی‌های آمریکا را نمی‌پذیرد.

شفیعی‌فر در پایان گفت: دولت نیز باید طبق خواسته مردم که با حضورشان در راهپیمایی نشان دادند عمل کند. همچنین این حضور مردم پشتوانه و برگ برنده‌ای برای دولت خواهد بود تا امور مملکت را با قوت اجرا کند.