۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲

وقتی شورای "هماهنگی راه سبز" وابسته به دستگاه‌های امنیتی می‌شود+عکس

عنصر سلطنت طلب ساکن آلمان که قبل از فتنه 88 مسئولیت دفتر حزب مردم سالاری در استان آذربایجان غربی بود در پاسخ به این نظر سنجی نوشت:"متاسفانه شورای هماهنگی راه سبز ، استراتژی درستی برای استفاده از پتانسیل های موجود نداشته و گاه نیز شک و شبهه در وابسته بودن آن به کانالهای امنیتی نظام ،احساس می شود!
کد خبر : ۱۶۳۱۱۵
صراط: سلطنت طلبان که در سال 88 همه یکپارچه سبز شده بودند ، اکنون رنگ سبز را عامل نهادهای امنیتی ایران میدانند.

شورای موسوم به هماهنگی راه سبز به سرکردگی اردشیر امیر ارجمند در تاریخ دوم بهمن 1392 بیانیه ای صادر کرد، در قسمتی از این بیانیه آمده است " از شما یاران سبز و همراهان صبور و آزاده درخواست می‌کنیم پیشنهادهای خود را برای چگونگی نمایش دوباره‌ راه سبزی که درآنیم، و برای اعلام همدلی و همبستگی به عزیزان درحصر و حبسمان، با استفاده از شبکه‌های اجتماعی گوناگون، مطرح کنید تا یک‌بار دیگر، و همه با هم، سرود دلنشین آزادی و امید سر دهیم."

صفحه فیس بوک فتنه گران سبز خارج از کشور، بیانیه شورای هماهنگی راه سبز را بی اثر دانسته و دست به نظر سنجی در این خصوص زده که تنها 10 نفر در این فراخوان نظر دادند. در سوال نظرسنجی آمده است " به نظر شما منظور شورای هماهنگی راه سبز امید از بکار بردن کلمات ایهام دار و دو پهلو چه منظوری داشته است؟؟ آیا فکر میکنید این بیانیه یک حمایت تلویحی از حرکت ماست یا قصد دارد با زیرکی از زیر بار مسئولیت فرار کرده و ابتدا نظر مردم را جویا شود؟؟ به نظر شما در انتها از این حرکت حمایت میشود؟؟

در همین راستا عنصر سلطنت طلب ساکن آلمان که قبل از فتنه 88 مسئولیت دفتر حزب مردم سالاری در استان آذربایجان غربی بود در پاسخ به این نظر سنجی نوشت:"متاسفانه شورای هماهنگی راه سبز ، استراتژی درستی برای استفاده از پتانسیل های موجود نداشته و گاه نیز شک و شبهه در وابسته بودن آن به کانالهای امنیتی نظام ،احساس می شود !

عناصر ضدانقلاب خارج از کشور که همه یکپارچه در سال 88 سبز شده بودند ، پس از یوم الله 9 دی مردم انقلابی در همان سال ، نسبت به جنبش سبز بدبین شده و برخی از حرکات آن را از جمله شورای هماهنگی راه سبز امید را شورای ناهماهنگی راه سبز نا امید خوانده و تاریخ مصرف آن را باطل دانستند.

منبع: دانا