۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷

اتهام دروغگویی به آقای خاص

سرمربی منچسترسیتی به شکل ضمنی آقای خاص را دروغگو خواند.
کد خبر : ۱۶۲۵۸۹

صراط:  ژوزه مورینیو هفته گذشته در گفت‌وگویی اعلام کرده بود منچسترسیتی در بسیاری از دیدارهای خود در این فصل از اشتباه‌های داوری سود برده و تیم خوش شانسی بوده است.

مانوئل پیگرینی اکنون به اتفاق‌های رخ داده در جریان دیدار چلسی و وست برومویچ آلبیون در ماه نوامبر اشاره کرده و عذرخواهی مایک رایلی، داور آن دیدار از سرمربی وست بروم را زیر سوال برده است. رایلی یک پنالتی دیرهنگام به سود چلسی گرفت تا آبی‌ها از یک شکست خانگی رهایی یابند.

این مربی شیلیایی به از دست دادن امتیاز مقابل تیم‌های ساندرلند و استون ویلا که با اشتباه‌های داوری همراه بود اشاره کرد و گفت که تیم او نیز قربانی تصمیم‌های نادرست داور بوده است.

پیگرینی در این مورد گفت: حقیقت این است که چلسی از اشتباه‌های داوری سود برده است. خیلی خوش شانس بوده‌اند. مقابل لیورپول و آن گلی که رحیم استرلینگ وارد دروازه‌شان کرد و مردود اعلام شد. گلی که نیوکاسل به آنها زد کاملا صحیح بود. آنها مقابل تاتنهام و گل مایکل داوسون و کارت قرمزی که به بازیکن حریف نشان داده شد نیز اشتباه داوری به سود چلسی بود.

پیگرینی افزود: تنها باری که یک داور به خاطر اشتباه‌اش عذرخواهی کرد در دیدار چلسی و وست برومویچ بود. یک پنالتی در دقیقه 94 که یک امتیاز خانگی را برای چلسی به ارمغان آورد. همه چیز خیلی ساده است. شما هر هفته حرف می‌زنید و تمام چیزهایی که به سودتان است را می‌گویید. یک جمله معروف در این زمینه وجود دارد. دروغ،‌ دروغ اما همیشه یک چیز باقی می‌ماند که شما به عنوان حقیقت آن را می‌پذیرید!


منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم