۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵

نامه ردصلاحیت دنیامالی + عکس

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در حالی از بررسی تایید صلاحیت دنیامالی صحبت کرده که نام او در کنار ابراهیمی به عنوان افرادی که تایید صلاحیت نشده‌اند، دیده می‌شود.
کد خبر : ۱۶۱۹۵۸
صراط: نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان صبح امروز (چهارشنبه) پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولین اظهارنظر تامل برانگیزی در جمع خبرنگاران داشت. وی درباره وضعیت خسرو ابراهیمی و دنیامالی برای حضور در انتخابات فدراسیون قایقرانی گفت:«ابراهیمی تایید صلاحیت نشده و منتظر جواب استعلام دنیامالی هستیم و این موضوع در حال بررسی است.»

این اظهارات سجادی در حالی است که مطابق نامه مورخ 11 دی 1392 به شماره 105249/م/922-ح، او بیش از یک ماه است که می‌داند دنیامالی رد صلاحیت شده اما اینکه چرا سعی در جلوه دادن موضوع به نوع دیگری دارد، مشخص نیست.

سجادی که می‌گویند مرد قانون و قانونمداری است و قبلا هم این را ثابت کرده، به خوبی از قوانین جاری مطلع است. همچنین معاون وزیر ورزش حتما از نامه‌نگاری‌های دنیامالی به مراجع جهانی برای تعلیق قایقرانی ایران اطلاع کافی دارد اما اینکه چرا در اظهار نظر خود حقیقت ماجرا یعنی رد صلاحیت دنیامالی از سوی مراجع ذی‌صلاح را به نوعی کتمان می‌کند، سوالی اساسی است که قطعا فقط شخص معاون وزیر ورزش از آن مطلع است.

نکته دیگر ماجرا آنجاست که وزیر ورزش و جوانان پس از خبری که در خصوص نامه‌نگاری‌های دنیامالی منتشر شد گفت که به هیچ وجه چنین اقداماتی (نامه‌نگاری به مراجع جهانی برای تعلیق ورزش کشور) را نمی‌پسندد و آیا سجادی هم همین نظر را دارد؟

و سوال پایانی اینکه در نامه زیر نام خسرو ابراهیمی در کنار دنیامالی قرار گرفته است؛ حال چگونه یک نفر «قطعا» رد صلاحیت شده و شرایط نفر دیگر در حال بررسی است؟ آیا چیزهای دیگری هم در جریان است و کسی نمی‌داند؟

نامه رد صلاحیت ابراهیمی و دنیامالی که به صورت اختصاصی در اختیار ما است را در زیر می‌بینید که در آن آمده است: 

جناب آقای دکتر سجادی
معاون محترم ورزش قهرمانی و حرفه‌ای
موضوع: آقایان احمد دنیامالی و خسرو ابراهیمی‌نیا

سلام علیکم

احتراما؛ عطف به نامه شماره 2804/م/32 مورخ 92/8/12 مدیرکل محترم دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها به آگاهی می‌رساند برابر اعلام مرجع ذیصلاح قانونی بدینوسیله با حضور نامبردگان فوق بعنوان نامزد در مجمع انتخابی ریاست فدراسیون قایقرانی مخالفت می‌گردد.
سعید رجب نژاد
معاون حفاظت پرسنلی وزارت ورزش و جوانان

منبع: تسنیم