۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷

رهروان ولایت متشتت نمی‌شود

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه تشکیل فراکسیون حامیان دول از سوی افراطیون مطرح شده است، گفت: تشکیل این فراکسیون در راستای ایجاد تفرقه در جبهه اصولگرایی است.
کد خبر : ۱۵۹۷۵۲

صراط: مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلام با اشاره به تصمیم برخی از نمایندگان برای تشکیل فراکسیون نمایندگان حامی دولت گفت: همه نمایندگان اعم از اعضای فراکسیون رهروان ولایت و فراکسیون اصولگرایان حامیان دولت هستند و تشکیل هر فراکسیون دیگری تحت عنوان حامیان دولت یا عناوینی از این قبیل به ضرر دولت و در راستای ایجاد تفرقه در جبهه اصولگرایی است.

وی افزود: تشکیل فراکسیون حامیان دولت در مجلس حرف تعدادی از افراد تندرو است و این افراد به دنبال آسیب زدن به دولت و آقای روحانی هستند. فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اقدام قلیل افراد افراطی متشتت نخواهد شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: اینکه تعدادی از نمایندگان بگویند ما حامی دولت هستیم و سایرین حامی دولت نیستند نقطه‌ای را در مقابل دولت ایجاد می‌کند و دولت باید با این افراد برخورد کند. اگر آقایان تفرقه کنند و فراکسیون جدیدی در حمایت دولت تشکیل دهند، قطعا در مقابل 2 فراکسیون اصولگرایی مجلس قرار خواهند گرفت.


منبع: فارس