۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
گلایه ساحلی بازان از وزارت ورزش

گودرزی هم زیر قولش زد

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: وزیر ورزش زمانی که در امارات بودیم تلفنی با ما تماس گرفت و گفت از خجالت‌تان درمی‌آییم اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است.
کد خبر : ۱۵۹۳۷۱

صراط:علی نادری  درخصوص پاداش قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار داشت: مسئولان فدراسیون فوتبال به ما قول پاداش 15 میلیونی دادند هرچند که این موضوع پس از گذشت 2 ماه از کسب قهرمانی ما پرداخت نشده است اما مطمئن هستیم که این موضوع عملی می‌شود. مسئله‌ای که مطرح است این است که تقاضا داریم وزارت ورزش نیز به ما توجه کند.

وی ادامه داد: من به عنوان نماینده بازیکنان از وزیر ورزش خواهش می‌کنم که به وضعیت فوتبال ساحلی رسیدگی کند. بازیکنان والیبال و فوتبال با پاداش‌هایی روبرو شدند در صورتی که آنها از لحاظ مالی واقعا بی‌نیاز بودند کاری که ما کردیم را خودتان می‌توانید متصور شوید. برای اولین بار در رشته تیمی توانستیم روسیه و برزیل را شکست دهیم. جدای از قهرمانی ما کوچک‌ترین مسئله‌ای که می توان به آن اشاره کرد همین پیروزی ما مقابل این دو تیم بود.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد اینکه قرار بود پاداشی برابر با والیبالیست‌ها و فوتبالیست‌ها برای آنها در نظر گرفته شود گفت: به هر حال ما از وزیر ورزش تقاضا داریم که به شرایط ما رسیدگی کند. بازیکنان فوتبال ساحلی واقعا به این پاداش نیاز دارند. شرایط خوبی نداریم. امیدواریم که مسئولان رسیدگی کنند البته هم اکنون این موضوع سرد شده و حدود 2 ماه است که از این موضوع می‌گذرد. انتظار بیشتری از وزیر داریم.

نادری با اشاره به اینکه وزیر ورزش در تماس تلفنی قهرمانی این تیم را به او تبریک گفته یادآور شد: زمانی که ما در امارات بودیم وزیر ورزش با من تماس گرفت و ضمن تبریک قهرمانی به من گفت تلاش می‌کنیم تا از خجالت‌تان دربیاییم. تاکنون که این اتفاق رخ نداده است ما همچنان منتظر رسیدگی به این مسئله هستیم.

کاپیتان تیم ملی در مورد صحبت‌های مایلی‌کهن مبنی بر اینکه چرا باید رئیس کمیته فوتبال ساحلی یک زن باشد و آیا جنسیت شهریاری باعث شده تا محدودیت‌هایی به وجود آید گفت: من مصاحبه مایلی کهن را نخواندم اما جنسیت هیچ ربطی به مدیریت ندارد مگر فقط یک مرد می‌تواند در کار مدیریت موفق باشد؟! کارنامه و نتایج اخیر فوتبال ساحلی گویای همه چیز است. شهریاری تلاش بسیاری زیادی انجام داده و کسب این موفقیت‌ها در حد قابل توجهی مرهون زحمات اوست. از خانم شهریاری تشکر می‌کنیم که زحمات زیادی برای ما کشید.

وی در مورد اینکه تمرینات تیم ملی از چه زمانی آغاز می‌شود تصریح کرد: از 15 بهمن ماه تمرینات خود را آغاز می کنیم تا خود را برای حضور در مسابقات المپیک ساحلی آسیا که سال آینده در تایلند برگزار می‌شود آماده کنیم.

منبع: فارس