۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶

هکر ایمیل های خانواده بوش بازداشت شد

کد خبر : ۱۵۸۷۸۷
صراط: خبرگزاری رویترز از دستگیری هکر پست های الکترونیکی خانواده رئیس جمهور سابق آمریکا توسط پلیس رومانی خبر داده است . مقامات رومانیایی اعلام کرده اند فردی را که مسئول اصلی هک ایمیل و مشخصات فردی جرج دبیلو بوش رئیس جمهور سابق آمریکا ، خانواده وی و نیز دیگر مقامات وشخصیت های خارجی بوده است را دستگیر کرده اند .

رویترز می افزاید: مقامات اداره مبارزه با جرائم سازمان یافته کشور رومانی گفته اند این هکر را که به «گاسیفر» موسوم است ، در شهر آراد در نزدیکی مرز مجارستان دستگیر کرده اند. آنها گفته اند مدارک غیرقابل انکاری در اختیار دارند که نشان می دهد وی در طول سال 2013 به طور منظم و ادامه دار تمام قوانین امنیتی و اطلاعاتی را نقض کرده و نیز ایمیل های شخصی بسیاری از مقامات و دیگر شخصیت های رومانیایی را هک نموده است .

یک مقام دادستانی رومانی که نخواسته نامش فاش شود از بیان نام کامل این هکر و همچنین مشخصات بیشتری از وی امتناع کرده اما گفته این هکر به گاسیفر و یا اسمالفیوم شهرت دارد .

وی متهم است با شیوه های مختلفی از جمله حدس زدن جواب سوالات امنیتی سایت های مختلف به درون حساب های اینترنتی سایت های فیسبوک و آ او ال نفوذ کرده است .

این درحالی است که مقامات رادیوی رومانی نام این متهم را مرسل لازال لهر اعلام کرده و گفته اند وی در سال 2012 نیز به حبس تعلیقی به خاطر هک چند سایت محکوم شده بوده است .
منبع: شفقنا
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم