۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹

رابطه‌بازداشت‌زنجانی وپول بازیکنان راه‌آهن

کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن نسبت به رفتار داور با بازیکنان استقلال و راه‌آهن انتقاد کرد.
کد خبر : ۱۵۴۱۶۶

صراط: بهادر عبدی پس از شکست یک بر صفر راه‌آهن مقابل استقلال گفت: در مصاحبه‌های قبلی هم گفتم که تیم‌هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند مجبورند ساکت باشند. در جریان همین بازی هم به عنوان کاپیتان یکی دو بار با داور صحبت کردم که البته داور با من بد صحبت نکرد اما زمانی که بازیکنان گمنام ما با او صحبت می‌کردند، با لحن بدی جواب آنها رامی‌داد و این در حالی بود که بازیکنان بزرگ استقلال هر جور که دلشان می‌خواست با داور صحبت کرده و حتی به او توصیه هم می‌کردند.

وی ادامه داد: حتی در یک صحنه دو مدافع این تیم به شوخی کلماتی را به کار بردند که به هیچ وجه قشنگ نبود و مطمئنم که داور بازی که مثل من در یک قدمی آنها قرار داشت، هم این صحبت‌ها را شنید. اما متاسفانه آنها را نشنیده گرفت. البته عمدی وجود ندارد و چون ما تیم کوچکتر و کم‌تماشاگری هستیم این اتفاقات علیه ما می‌افتد و مطمئن باشید که اگر این دو مدافع در تیم ما بودند هر دو اخراج می‌شدند. هر چند که داور گفت این کلمات را نشنیده است.

عبدی تاکید کرد: امیدوارم این اتفاقات علیه راه‌آهن دیگر تمام شود و حداقل در 9 هفته باقیمانده داوران دیگر علیه ما سوت نزنند. ما می‌توانیم با چند بردی که خودمان می‌آوریم به وضعیت‌مان در جدول سر و سامان دهیم وای کاش باز هم اتفاقات داوری یقه ما را نگیرد.

کاپیتان راه‌آهن در مورد بازداشت بابک زنجانی و شایعاتی که در خصوص پرداخت نشدن پول بازیکنان راه‌آهن شنیده می‌شود، گفت: امیدوارم مشکلی بوجود نیاید تا جایی که می‌دانم مسئولان راه‌آهن نیز تاکید کرده‌اند این موضوع مشکل‌ساز نیست البته بهتر است ابتدا به اوضاع خود در جدول سروسامان دهیم.

منبع: فارس