۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷

شانس قهرمانی من سیتی خیلی خیلی زیاد است!

آقای خاص در یکی دیگر از بازی‌های روانی خاص خود،‌ مدعی شد تیم او و آرسنال نسبت به دیگر مدعیان شانس کمتری برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دارند.
کد خبر : ۱۵۲۷۲۸
صراط:ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی در اظهارنظری جالب ادعا کرد که نبرد اصلی قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس میان 3 تیم لیورپول، منچسترسیتی و منچستریونایتد خواهد بود و تیم‌های آرسنال و چلسی که اکنون در جدول رده‌بندی مسابقات به ترتیب رده‌های اول و سوم را در اختیار دارند، شانس کمتری برای قهرمانی خواهند داشت.

مورینیو که تیمش فردا شب (یکشنبه) میزبان لیورپول است، در اظهارنظری که مشخص بود برای کم کردن فشار توقعات از مردانش است، گفت: در این مقطع همه تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند. الان چلسی، آرسنال، لیورپول و سیتی در جمع 4 تیم برتر هستند. امسال فشار تنها برای قهرمانی در لیگ برتر نیست بلکه برای ماندن در جمع 4 تیم بالای جدول است، کاری که به نظر من بسیار سخت خواهد بود. اگر مجبور شوم بگویم و می‌دانم که دوست دارید این را بگویم، منچسترسیتی را به عنوان مدعی که شانس قهرمانی‌اش خیلی خیلی خیلی زیاد است، معرفی می‌کنم.

مورینیو ادامه داد: لیورپول در تمام فصل در تعطیلات به سر می‌برد و بین هر بازی‌اش یک هفته فرصت استراحت دارد که این وضعیت در مقایسه با سایر مدعیان امتیازی فوق‌العاده است. به نظر من منچستریونایتد هم با وجود افتی که نسبت به فصل گذشته داشته است، هنوز پتانسیل قهرمانی که در فصول گذشته داشت را دارد. ما بعد از آنها قرار دهیم. ما سعی خواهیم کرد کارمان را انجام دهیم و جزو 4 تیم صدرجدول فصل را به پایان برسانیم. آرسنال هم مانند ما است. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند و می‌خواهد نتایج بهتری نسبت به فصول گذشته کسب کند. آنها سال‌ها است که در صدر جدول نبوده‌اند.

آقای خاص تصریح کرد: چلسی 2 سال پیش در این مقطع از فصل 25 امتیازی بود و 14 امتیاز کمتر از صدرنشین داشت. فکر می‌کنم ما و آرسنال این فصل باید خیلی تلاش کنیم.

تیم‌های چلسی و لیورپول فرداشب در شرایطی در ورزشگاه استمفوردبریج به میدان می‌روند که آبی‌پوشان لندن با 37 امتیاز، یک امتیاز بیشتر از قرمزپوشان مرسی ساید و یک پله بالاتر از آنها در رده سوم جای گرفته‌اند.

منبع: تسنیم
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم