۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰

گاف عجیب سایت باشگاه پرسپولیس

در حالیکه سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است این تیم با میانگین چهار دهم گل خورده در هر بازی در حال حاضر بهترین خط دفاعی دنیا را در اختیار دارد، تیم المپیاکوس یونان با میانگین 35 صدم گل در هر بازی بهترین خط دفاعی جهان را در اختیار دارد.
کد خبر : ۱۵۲۴۶۸
صراط:  امروز خبری را روی خروجی خود قرار داد که بر اساس آن تیم فوتبال این باشگاه که تا به این جای مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر از 20 بازی 8 گل دریافت کرده و میانگین 4 دهم گل در هر بازی را در اختیار دارد، بهترین خط دفاعی سال 2013 جهان را به خود اختصاص داده است که این موضوع صحت ندارد.

در حال حاضر تیم المپیاکوس یونان صدرنشین سوپرلیگ این کشور از 17 بازی انجام داده خود تنها 6 گل دریافت کرده است که این نشان می دهد میانگین گل خورده آنها در هر بازی حدود 35 صدم بوده است که از میانگین گل خورده پرسپولیس کمتر است. به این ترتیب این تیم یونانی عنوان بهترین خط دفاعی جهان در مسابقاتی که در لیگ های 2013-2014 انجام شده را در اختیار دارد این در حالی است که المپیاکوس در این 17 بازی 16 مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشته و تنها در یک بازی مساوی کرده است و در حال حاضر با 53 گل زده و  6 گل خورده و 49 امتیاز صدرنشین لیگ این کشور است. در این شرایط باید گفت المپیاکوس یونان بهترین خط دفاعی لیگ هایی که در سال 2014- 2013 آغاز شده و تاکنون در حال برگزاری است را در اختیار دارد و پرسپولیس در رده دوم ایستاده است. البته پرسپولیس در بین لیگ های آسیایی که تاکنون برگزار شده و یا در حال برگزاری است، در رده نخست قرار دارد.

منبع: مهر