۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸
کفشگری :

در انزلی به ما نامهربانی شد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خلعتبری با اهدای جایزه‌اش به من گفت؛ تو بهترین بازیکن بازی با ملوان بودی.
کد خبر : ۱۵۲۰۶۸

صراط: مهرداد کفشگری در خصوص بازی با ملوان اظهار داشت: ما می‌دانستیم بازی بسیار سخت و حساسی را در پیش داریم و با توجه به رقابت حساس در بالای جدول حتی یک امتیاز هم ما را قانع نمی‌کرد و به همین دلیل از دقیقه یک به سمت دروازه ملوان حمله کردیم.

وی افزود: ملوان هم روحیه بسیار خوبی برای رویارویی مقابل ما داشت اما ما مستحق گرفتن سه امتیاز در روزی بودیم که شاید به خاطر جو ورزشگاه کمی به ما نامهربانی شد امیدوارم که دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

کفشگری در مورد حرکت خلعتبری پس از بازی نیز گفت: بعد از اینکه خلعتبری به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و به رختکن آمد سریعاً جایزه خود را به من داد که من هم باور کنید غافلگیر شدم، به او گفتم چرا این کار را کردی؟ گفت تو بهترین بازیکن زمین بودی و به خاطر همین این جایزه مستحق توست. من هم از همینجا از نگاه بزرگ خلعتبری تشکر می‌کنم و هیچوقت کار او را فراموش نمی‌کنم.

کفشگری ادامه داد: من هر کاری که می‌کنم فقط هدفم موفقیت پرسپولیس است و دایی روسفید شود. هیچ وقت دچار غرور نمی‌شوم و مطمئن باشید هفته به هفته بهتر خواهم شد ما کارمان هر روز که به انتهای لیگ می‌رسیم سخت‌تر می‌شویم و همین که پس از چند سال ملوان را در خانه خودش شکست دادیم و یک طلسم دیگر را شکستیم برای ما جای خوشحالی زیادی دارد اما هدف اصلی ما قهرمانی آخر فصل است که باید برای آن نیز هرچه در توان داریم به نمایش بگذاریم تا یک جشن بزرگ بگیریم.

منبع: فارس