۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵
صادقیان :

در بازي خساستي براي پاس دادن ندارم

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هر بازيکني که موقعيت بهتري داشته باشد را تغذيه مي‌کنم و واقعاً در بازي خساستي براي پاس دادن ندارم.
کد خبر : ۱۵۲۰۵۸
صراط: پيام صادقيان در مورد پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل ملوان گفت: هميشه بازي کردن مقابل ملوان آن هم در انزلي بسيار مشکل است اما خوشبختانه توانستيم خيلي زود دروازه حريف را باز و در نهايت 3 امتياز بازي را کسب کنيم.

وي در خصوص پاس گل زيبايي که براي خلعتبري داد گفت: در تمرين از اين نوع پاس زياد داده‌ام و خوشحالم که در شرايط بازي هم اين اتفاق افتاد تا سهم کوچکي در برد پرسپوليس داشته باشم.

هافبک پرسپوليس ادامه داد: در زمان مسابقه اصلاً به اين فکر نمي‌کنم که به يک يا 2 بازيکن خاص پاس بدهم و هر بازيکني که موقعيت بهتري داشته باشد را تغذيه مي‌کنم. واقعاً در بازي هيچ خساستي براي پاس دادن ندارم.

صادقيان کيفيت زمين ورزشگاه تختي انزلي را متعادل توصيف کرد و در خصوص عدم گلزني‌اش در 2 بازي اخير پرسپوليس گفت:‌ 2 بازي است که توپ‌هايم به تير دروازه برخورد مي‌کند و فکر مي‌کنم بايد آهنگري باز کنم! اين ديگر اوج بدشانسي‌ام است که در 2 بازي گذشته 3 بار شوت‌هايم به تير دروازه خورد.

وي درباره تعويضش در بازي با ملوان، عنوان کرد: واقعاً خسته بودم. فاصله بازي سايپا و ملوان کم بود و به خاطر همين تعويض شدم چرا که خيلي دويده بودم.

هافبک پرسپوليس درباره رقابت سخت اين تيم با استقلال و نفت تهران در صدر جدول ليگ برتر اظهار داشت: ديگر نبايد امتياز از دست بدهيم، 2،3 تيم چسبيده به ما حرکت مي‌کنند، واقعاً هيجان ليگ بالا رفته و همزمان هم بازي‌هاي سختي پيش روي ماست.
منبع: تسنیم