۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵

حاشیه دیدار پرسپولیس و ملوان

گروهي از تماشاگران رشتي براي حمايت از پرسپوليس در بازي امروز با ملوان به سمت انزلي حرکت کردند اما در ترافيک مانده‌اند.
کد خبر : ۱۵۱۸۵۱

صراط: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه تختی انزلی در هوایی آفتابی شمال به مصاف یکدیگر خواهند رفت که حاشیه‌های قبل از این بازی را در زیر می‌خوانید:

* کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 12 و 30 دقیقه هتل اقامت خود را به سمت ورزشگاه تختی ترک کرد. گفتنی است ماموران نیروی انتظامی اتوبوس قرمزپوشان را اسکورت می‌کردند.

* با تصمیم دایی تیم فوتبال پرسپولیس امروز با بازوبندهای مشکی به مصاف ملوان خواهد رفت. دلیل این اتفاق فوت پدر بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیار سرمربی قرمزپوشان است. پرسپولیسی‌ها همچنین یک پلاکارد برای تسلیت به دهقان با خود به ورزشگاه آورده‌اند.

* خیابان‌های منتهی به ورزشگاه تختی انزلی بسته است و هیچ خودرویی حق رفت و آمد ندارد. همچنین پارک کردن در این خیابان‌ها به دلیل اینکه ازدحام نشود ممنوع است.

* در اطراف ورزشگاه هیچ پرچم قرمزی فروخته نمی‌شود و فقط پرچم‌ها و البسه مربوط به ملوان فروخته می شود.

* حدود یک ساعت و 30 دقیقه مانده به شروع بازی به دلیل تصادفی که در جاده رشت به انزلی رخ داد و همچنین عملیات راه سازی، ترافیک شدیدی در جاده تهران- رشت اتفاق افتاده و همین موضوع باعث شد تا خیلی از هواداران رشتی که برای حمایت از پرسپولیس به سمت انزلی در حرکت هستند در ترافیک بمانند.

* با توجه به برگزاری بازی در ساعت 14 و 30 دقیقه تا به این لحظه حدود 500 هوادار پرسپولیس و هزار هوادار ملوان در ورزشگاه تختی حضور دارند.

* گیشه‌های بلیت فروشی ورزشگاه تختی نیز در حال حاضر بسیار خلوت است. بلیت‌های بازی پرسپولیس و ملوان 5 هزار تومن قیمت‌گذاری شده است.

منبع: فارس