۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸

حواشی دیدار سپاهان و گسترش‌فولاد

محمد غلامی، مهاجم تیم سپاهان در بازی امروز تیمش مقابل گسترش‌فولاد تبریز به دلیل اعتراض به تعویضش در این مسابقه، بعد از تعویض به رختکن نرفت.
کد خبر : ۱۴۹۰۲۳
صراط:  حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و گسترش‌فولاد تبریز در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

در دقیقه 51 مسابقه اروین بولکو، مدافع سپاهان به دلیل لغزنده بودن زمین مسابقه، کفش‌های خود را عوض کرد و با کفش‌های دیگری به بازی ادامه داد.

دروازه‌بان و سایر بازیکنان تیم گسترش‌فولاد تبریز در نیمه دوم مسابقه بارها روی زمین می‌افتادند و این مسئله باعث شد که هواداران تیم سپاهان به شدت نسبت به این رفتار بازیکنان گسترش‌فولاد تبریز اعتراض کردند.

اعتراض هواداران سپاهان به ضد فوتبال بازی کردن بازیکنان گسترش فولاد تبریز تا دقایق پایانی ادامه یافت و این هواداران با شعارهایی به تیم تبریزی اعتراض کردند.

مهدی شریفی، مهاجم تیم سپاهان در دقیقه 62 مسابقه به جای محمد غلامی ورد زمین شد که این مسئله با واکنش محمد غلامی، مهاجم سپاهان مواجه شد.

غلامی بعد از تعویضش در این بازی به روی نیمکت مسابقه نرفت و مستقیماً به طرف رختکن ورزشگاه فولادشهر رفت تا اعتراض خود را نسبت به تعویضش در این مسابقه نشان دهد. این در شرایطی است که او در هفته‌های گذشته نتوانسته برای تیم اصفهانی گل‌های چندانی به ثمر برساند.

یکی از عکاسان خبری به دلیل برخورد نامناسب مسئولان تشریفات سپاهان با عکاسان تغذیه‌های خود را به آنها بازگرداند و نسبت به برخوردهای مسئولان باشگاه اصفهانی اعتراض کرد.

در بین دو نیمه تور دروازه جنوبی ورزشگاه که پاره شده بود، تعویض شد.

در یک صحنه داور مسابقه به جای اینکه خطای گسترش فولاد را بگیرد، توپ را به صورت دراپ بال انداخت و این مسئله اعتراض هواداران و بازیکنان تیم سپاهان را در پی داشت.

در یکی از صحنه‌ها و زمانی که توپ پس از برخورد با بازیکن گسترش‌فولاد تبریز به بیرون رفت، تماشاگران و بازیکنان تیم سپاهان در دقیقه 79 مسابقه نسبت به قضاوت داور مسابقه اعتراض کردند.

علیرضا نقی‌زاده، بازیکن تیم گسترش‌فولاد تبریز که در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد، در نیمه دوم بازی به دلیل مصدومیت بار دیگر تعویض شد.

رحمان احمدی، دروازه‌بان تیم سپاهان بعد از این تساوی خانگی بر روی زمین نشست و تا دقایقی از ورزشگاه فولادشهر اصفهان به بیرون نمی‌رفت.

این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

منبع: مهر