۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵

پرتاب سر خوک به مسجدی در انگلیس

اوایل آن ماه سر یک خوک در نزدیک مسجد خیابان بنتلی پیدا شد که محمد عمران،مسئول مسجد بدون اینکه کسی متوجه بشود آنرا را از محل دور کرد. سه هفته بعد آقای عمران یک تماسی از جوزف هیلار داشت که به شدت باعث افزایش ناراحتی وی شد.
کد خبر : ۱۴۶۱۶۲
صراط: یک دادگاه در انگلیس مردی را که با پرتاب سر خوک به مساجد بی احترامی کرده بود، به دوازده  هفته حبس محکوم کرد.

"کریستین جوزف هیلار" روز پنج شنبه 7 آذر در دادگاه  شهر هادرسفیلد انگلیس برای بررسی تهدیدات به اماکن مذهبی مسلمانان احضار شد و مسئولیت رفتار تهدید آمیز و نژاد پرستانه خود را در دادرسی پذیرفت.

این حادثه در سی ام ماه ژانویه ـ دی ماه سال گذشته ـ در مسجد حنیفه در منطقه لاکوود اتفاق افتاد.

دادستان اندی ویلز گقت: اوایل آن ماه سر یک خوک در نزدیک مسجد خیابان بنتلی پیدا شد که محمد عمران،مسئول مسجد بدون اینکه کسی متوجه بشود آنرا را از محل دور کرد. سه هفته بعد آقای عمران یک تماسی از جوزف هیلار داشت که به شدت باعث افزایش ناراحتی وی شد.

دادستان ادامه داد: آقای جزف هیلار گفت: من سر یک خوک دیگر را در یک مسجد دیگر انداخته ام و شما ها باید افراد را از آن محل خارج کنید. در آن زمان در مسجد در حدود 200 دانش آموز بود که آنها را به بهانه تمرین اطفاء حریق از آنجا خارج کردند.

ویلز افزود: ما خیلی بدنبال این شیء گشتیم اما اثری از آن پیدا نکردیم، اما خوشبختانه آقای عمران صحبت تلفنی خود را با جزف هیلار ثبت کرده بود که از آن به عنوان مدرک در دادگاه استفاده کرد.

دادگاه همچنین از تهدیدات و ایجاد ارعاب های جزف هیلار در مکان های دیگر پرده برداشت. وی که به 14 ماه زندان محکوم شده بود بدلیل بی حرمتی به اماکن مقدس مسلمانان به دوازده هفته دیگر به زندان محکوم شد.


منبع: ابنا