۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۲

زندگی‌مسالمت‌آمیزاصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان

سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به این پرسش که آیا استعفایش از سخنگویی این جبهه، ارتباطی با حضور یکی نزدیکانش به عنوان وزیر بهداشت در دولت یازدهم دارد، گفت: هیچ ارتباطی وجود ندارد ما هرکدام شخصیت مستقلی داریم. در فامیلمان از اصلاح طلب دو آتیشه تا اصولگرای دو آتیشه حضور دارند که با هم مسالمت آمیز زندگی می‌کنیم و به جای خود اظهارنظر می‌نماییم.
کد خبر : ۱۴۵۸۰۱
صراط: امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در توضیح دلایل استعفای خود از سخنگویی جبهه پایداری گفت: بنده نماینده مجلس هستم و ممکن بود از این منظر اظهارنظرهایی انجام دهم که سخنگو بودنم تاثیری بر این اظهارنظر‌ها می‌گذاشت مثلا نظری از بعد شخصیت حقیقی یا نمایندگی مجلس مطرح می‌کردم که چون سخنگو بودم به عنوان نظر جبهه تلقی می‌شود. این عوامل باعث شد تا دوماه پیش ازدوستان بخواهم که بنده را از سخنگوی معاف کنند که این اتفاق افتاد.

وی گفت که لزم بود کسی سخنگو باشد که احاطه‌اش به اسلام بیشتر باشد. بنده مقلد صرف هستم و حداکثر فردی هستم که شاید کمی از سیاست بفهمم. همه جا نمی‌توانم بروم و مسائل را با دوستان برای پاسخ مطرح کنم به همین دلیل ممکن بود در مواردی با توجه به دانشم به عنوان سخنگو اظهارنظرهایی بکنم که درخور جبهه پایداری نیست.

قاضی‌زاده همچنین مشغله زیادی کاری برای پرداختن به امور نمایندگی را به عنوان دلیل دیگر استعفای خود از سخنگویی جبهه پایداری، ذکر کرد و افزود: بنده نماینده مجلس هستم و پیش می‌آید که حتی یک هفته در حوزه انتخابیه‌ام باشم به همین دلیل نمی‌توانستم مدام در جلسات حضور داشته باشم که این در به روز بودن انتقال اخبار تاثیر منفی گذاشته بود.


منبع: سلام نو
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم