۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸

یک حمال انگلیسی‌بلد را بکنند رئیس فدراسیون!

مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از شرایطی که بر فوتبال و درآمدزایی باشگاه ها حاکم است گفت: خاک بر سر من و امثال عابدینی که ما در این فوتبال هستیم اما یک بچه عضو هیات رئیسه فدراسیون شده است.
کد خبر : ۱۴۵۰۷۷
صراط: علی فتح الله زاده که امروز دوشنبه در نشست اتحادیه فوتبال باشگاه های کشور سخن می گفت ضمن بیان این مطلب به پرداخت نشدن حق باشگاه ها اشاره کرد و افزود: ما ورزشگاه آزادی را 35 میلیون تومان اجاره می گیریم اما مسئولان ورزشگاه از پارکینگ همین ورزشگاهی که ما اجاره کرده ایم 35 میلیون تومان می گیرند، از تابلوی پشت مربیان پول در می آورند اما چیزی به ما نمی دهند.

وی با اشاره به جلسه ای که با وزیر ورزش و جوانان داشت گفت: جلسه خوبی با آقای گودرزی داشتم و بیشتر در مورد مسائل کلی صحبت کردیم. از ایشان خواستم که به استقلال و پرسپولیس کمک کنند. متاسفانه دولت به ما 5 میلیارد تومان می دهد و بعد اسم ما را مدیران هزینه می گذارند. ولی حق این دو تیم را نمی دهند. ما سالی 30 میلیارد تومان بابت حق پخش تلویزیونی باید بگیریم که حق ما را نمی دهند.

مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از شرایطی که بر فوتبال حاکم است گفت: خاک بر سر من و امثال عابدینی که یک بچه عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شده است. این عضو را خود ما انتخاب کرده ایم. می گویند مدیران باشگاه های ما انگلیسی بلد نیستند، اگر اینطور است یک حمال که انگلیسی بلد است را بکنند رئیس فدراسیون فوتبال!

منبع: مهر