۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳

علت برکناری سلیمانی از زبان خودش

نماینده سابق اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان گفت: گفتن حقایق و مشکلات ورزشگاه نقش‌جهان، باعث شد که مدیران اداره‌کل حکم برکناری‌ام از این ورزشگاه را صادر کنند.
کد خبر : ۱۴۲۳۱۰

صراط: احمد سلیمانی با اشاره به صدور حکم برکناری‌ اش از اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: من هفته گذشته در گفتگو با خبرنگار مهر، انتقاداتی را نسبت به عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان مطرح کردم و حقایق پیرامون این ورزشگاه را رسانه‌ای کردم که متاسفانه این مسئله باعث شد حکم برکناری‌ام صادر شود.

وی افزود: من همواره نسبت به ساخت ورزشگاه نقش‌جهان حساسیت خاصی داشتم و در این زمینه شفاف‌سازی‌ها و پیگیری‌های بسیاری انجام داده‌ام اما متاسفانه به خاطر اینکه حقایق را اعلام کردم، مدیرکل ورزش و جوانان استان نامه را به من ارسال کرده و اعلام کرد که قرارداد من با این اداره‌کل قطع می‌شود.

نماینده سابق اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان بیان داشت: این نامه تنها چند روز بعد از مصاحبه من ارسال شده و من به این دلیل که پیگیر مسائل ورزشگاه بودم، اخراج شدم.

وی افزود: متاسفانه مسئولان اداره‌کل به جای اینکه دلیل مشکلات را از ما جویا شوند، حکم عدم حضورم در ورزشگاه را ارسال کردند و این در حالی است که من در مورد پیمانکار قبلی ورزشگاه و مشکلات دیگر ورزشگاه، پیگیری‌های بسیاری انجام داده‌ام.

سلیمانی اضافه کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان از زمانی که به اصفهان آمده، درگیری‌های بسیاری با هیئت‌های ورزشی و ورزشی‌های استان پیدا کرده که نمونه آن ابرقویی‌نژاد، ‌رئیس هیئت فوتبال استان بوده و او به دنبال این است که هر کسی از اداره‌کل انتقاد می‌کند، در ورزش نباشد.

وی گفت: در حکم من اعلام شده به دلیل توهین به مقامات ورزش استان و کشور، قطع همکاری شده و این در حالی است که من به هیچ کس توهین نکردم و تنها حقایق قابل اثبات را اعلام کرد.


منبع: مهر
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم