۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
مهاجم صبا: تیم ما نیاز به چند بازیکن جدید دارد

باید تاوان جوان بودن تیم را بدهیم

مهاجم باتجربه صبای قم مدعی شد که از چند تیم پیشنهاد دارد اما در عین حال احتمال جدایی‌اش از این تیم را اندک دانست.
کد خبر : ۱۴۱۹۷۲

صراط: رضا عنایتی ابتدا در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: من 4، 5 پیشنهاد خوب دارم و نمی‌دانم شرایط چگونه رقم خواهد خورد. با این حال بعید می‌دانم که مسئولان باشگاه صبا اجازه جدایی به من بدهند. بارها گفته‌ام که به خاطر رفاقت با مدیرعامل باشگاه صبا به این تیم آمده‌ام و وقتی پای رفاقت به میان می‌آید باید خیلی چیزها را نادیده گرفت. این درست است که مشکلات زیادی وجود دارد ولی بازیکنان صبا خیلی از مسائل را تحمل کرده‌اند.

عنایتی در پاسخ به این سوال که «چه زمانی مشکلات مالی باشگاه صبای قم حل خواهد شد؟»، خاطرنشان کرد: ما هم منتظریم که استاندار جدید قم انتخاب شده و مشکلات مالی هم حل شود. قم یکی از استان‌هایی است که هنوز استاندار آن انتخاب نشده و همین مسئله مشکلاتی را برای باشگاه به دنبال داشته است. ما هم وقتی در مورد مشکلات مالی صحبت می‌کنیم، می‌گویند که باید صبر کنید.

عنایتی در خصوص نتایج ضعیف صبا در هفته‌های اخیر افزود: تیم ما بیشتر از 15 بازیکن جوان دارد و به هر حال باید تاوان جوانگرایی‌مان را بدهیم. استفاده از بازیکنان جوان گاهی اوقات خیلی خوب نتیجه می‌دهد و گاهی اوقات خیلی بد اما امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط تغییر کند. ما در نیم فصل دوم نیاز به جذب چند بازیکن جدید داریم تا تیم تقویت شود.


منبع: تسنیم