۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶
آیت‌الله حائری شیرازی در بهشت‌ زهرا(س):

عسکراولادی جز خدا به هیچ‌کس متکی نبود

آیت‌الله حائری شیرازی با تاکید بر اینکه مسئولان همواره حدود الهی را رعایت کنند گفت: مرحوم عسکراولادی در طول زندگی‌اش همواره حدود الهی را دقت می‌کرد و در طول زندگی‌اش به هیچ کس‌ غیر از خدا متکی نبود.
کد خبر : ۱۴۱۰۸۲
صراط: آیت‌الله حائری شیرازی در مراسم تدفین مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی پس از قرائت تلقین مرحوم طی سخنان کوتاهی اظهار داشت: مرحوم عسکراولادی از کسانی بود که در طول زندگی‌اش همیشه خدا را در نظر می‌گرفت و حدود الهی را رعایت می‌کرد.

استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: مرحوم عسکراولادی همیشه در بیت‌المال دقت زیادی داشت.

وی در ادامه با تاکید براینکه عسکراولادی از آن دسته کسانی بود که جز به خدا در طول زندگی‌اش به هیچکس متکی نبود خاطرنشان کرد: مرحوم عسکراولادی از کسانی بود که اگر می‌خواست کاری را انجام دهد نخست خدا را در نظر می‌گرفت.

آیت‌الله حائری شیرازی خطاب به مسئولان تصریح کرد: کسانی که در راس کار هستند حدود الهی را رعایت کنند، هرکس در کار سیاست حدود الهی را رعایت نکند مانند کسی است که گوشت مرده و خوک را می‌خورد.

این گزارش حاکی است، مراسم تدفین و خاکسپاری مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی با حضور جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشگری در گلزار بهشت زهرا برگزار شد.

پیکر این انقلابی خستگی ناپذیر و مجاهد راه انقلاب اسلامی پس از تشییع باشکوه در قطعه 72 تن قطعه گلزار شهدا در منزل ابدی‌اش آرام گرفت.


منبع: فارس