۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۲

ارتش سوریه به پیروزی حقیقی نزدیک است

نخست وزیر سوریه گفت: گروه های تروریستی نفس های آخرشان را می کشند و ملت و ارتش سوریه به پیروزی حقیقی نزدیک هستند.
کد خبر : ۱۴۰۶۷۰
صراط: کابینه دولت سوریه در جلسه هفتگی خود که امروز به ریاست وائل الحلقی، نخست وزیر این کشور برگزار کرد اقدامات و انفجارهای تروریستی علیه شهروندان در روستای الثبتیه ریف حمص و شماری از مناطق ریف دمشق بخصوص در جرمانا و حمله به پالایشگاه حمص را محکوم کرد.

 

دولت سوریه تاکید کرد: این اقدامات تروریستی نتیجه وحشت و هراس گروه های تروریستی مسلح و شکست آنها در برابر پیروزی های خیره کننده ارتش قهرمان سوریه است، گروه های تروریستی نفس های آخرشان را می کشند و ملت و ارتش سوریه به پیروزی حقیقی نزدیک هستند.
 
نخست وزیر سوریه در این نشست تاکید کرد: دولت دمشق اجازه نمی دهد حتی یک تروریست در خاک سوریه باقی بماند و بازسازی سوریه با دستان و توانمندی سوری ها انجام خواهد شد.
 
نخست وزیر سوریه گفت: افزایش ارزش لیره سوریه در برابر دلار نتیجه پیروزی های بزرگی است که موفقیت های متمایز دیپلماسی سوریه و همچنین ارتش قهرمان سوریه محقق کرده است.
 
وائل الحلقی تاکید کرد: دولت به تدابیر خود برای رساندن مواد غذایی و کالاهای ضروری به دست همه شهروندان و کاهش قیمت ها ادامه می دهد.
 
نخست وزیر سوریه تاکید کرد که کمک رسانی به استان های حلب و دیر الزور به شکل روزانه ادامه خواهد داشت و همه مایحتاج کافی و لازم برای شهروندان اعم از مواد غذایی، سوخت و غیره برای مردم این مناطق تامین می شود.
 
نخست وزیر سوریه تاکید کرد که کشورش بر حمایت از تولید ملی و تامین امکانات لازم برای بالا بردن سطح تولید داخل به منظور اشتغال زایی و رفع نیاز داخل تاکید می کند.
 
الحلقی گفت: روزهای آتی شاهد دستاوردهای بیشتری برای ارتش سوریه خواهیم بود و زندگی عادی به سوریه باز خواهد گشت.