۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۳

طلبکار جدید پرسپولیس هم رسید

مظفری گفت: مراحل قانونی مشکل بانک شهر و پرسپولیس انجام پذیرفته است و حکم صادر شد اما امیدواریم این موضوع با توافق و تفاهم حل شود.
کد خبر : ۱۴۰۶۵۷
صراط: غلامحسین مظفری مدیرعامل بانک شهر گفت: در زمانیکه بانک شهر حمایت از ورزش را در برنامه های خود قرارداد من در سمت مدیرعاملی نبودم اما عضو هیئت مدیره بانک شهر بودم لذا در جلسه ای به این نتیجه رسیدیم که حمایت مالی را در ورزش انجام دهیم که بحث ملی این موضوع باعث شد پرسپولیس و استقلال را مدنظر قرار دهیم.

وی ادامه داد: طبق توافق قرارداد فی ما بین بسته شد و هر دو طرف ملزم به تعهداتی شدند که متأسفانه پرسپولیس در اواسط راه با یک اسپانسر جدید به توافق رسید و به نوعی خلف وعده کرد که البته در این زمینه مرجع ذیربط حکم را صادر نموده و پرسپولیس ملزم به استرداد وجه مورد نظر است.

مظفری افزود: در حال حاضر مراحل قانونی این موضوع در حال پیگیری است اما بنده معتقدم کماکان به دلیل نفس عمل بانک شهر و حمایت ورزش این موضوع به صورت تفاهمی و توافقی حل شود و ما به دنبال طرح دعوی یا موضوعات قانونی نیستیم اما به نوعی با وجود صدور رأی منتظریم تا پرسپولیس به تعهد خود عمل کند و این موضوع فیصله یابد.