۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۲

واکنش‌ به‌جمع‌آوری‌بیلبرد‌های‌ضدآمریکایی

مخبر کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در واکنش به جمع‌آوری بیلبرد‌های ضد آمریکایی در سطح شهر،‌ گفت: تابع سیاست‌های اصلی نظام هستیم.
کد خبر : ۱۳۸۶۸۷

صراط:  معصومه آباد درباره بیلبردهای ضد آمریکایی نصب شده در سطح شهر تهران،‌ اظهار داشت: در حالی به آمریکا لبخند می‌زنیم که اسباب‌بازی کودکان شهرهای مرزی کشورمان مین است و مردم سردشت طعم تلخ خردل را در دهانشان مزه‌مزه می‌کنند اما باز هم تابع سیاست‌های اصلی نظام هستیم.

هفته گذشته بنرهایی که با استفاده از طرح تعدادی از جوانان تهرانی و همکاری سازمان اوج تهیه شده بود، در خیابان‌های شهر نصب شد؛ این بنرها از شب گذشته در حالی توسط شهرداری تهران جمع‌آوری شد که مسئولان سازمان اوج مدعی هستند این اقدام با هماهنگی شهرداری صورت گرفته است.

فشارهای وارده به شهرداری تهران برای جمع‌آوری این بنرها از سطح شهر، واکنش‌های مختلفی را از سوی اعضای شورای شهر، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان به دنبال داشت.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۰۴ آبان ۱۳۹۲
۱
۰
خانم محترم الان که میگی مرگ بر آمریکا اسباب بازیهای بچه های مرز که هیچ اسباب بازیهای بچه های تهران چیه؟؟؟؟ اصلا مردم با این درآمد هاشون این اوضاع گرونی میتونن اسباب بازی بخرن برای بچه هاشون؟؟؟؟