۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
آیت‌الله علم‌الهدی:

حذف مرگ بر آمریکا از طرف امام(ره) دروغ محض است/یک عده جیره‌خوار برای پرداختن به این دروغ تمام تلاش‌شان را می‌کنند

یک عده جیره‌خوار و مزدور آمریکایی که در این مملکت رسانه و روزنامه چاپ می‌کنند برای پرداختن به این دروغ بزرگ تمام تلاش‌شان را می‌کنند.
کد خبر : ۱۳۷۳۰۴
امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه حذف شعار مرگ بر آمریکا از طرف امام خمینی (ره) دروغ محض است، گفت: یک عده جیره‌خوار و مزدور آمریکایی برای پرداختن به این دروغ بزرگ تمام تلاش‌شان را می‌کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان با بیان اینکه این روز مبارک را عید قربان و عید لقاءالله می‌نامند، گفت: خداوند به بندگان خود می‌گوید باید همه چیز خود را در راه لقاءالله بدهند تا به مقام دلدادگی الهی برسند.

امام جمعه مشهد افزود:‌ ابراهیم خلیل‌الله مراحل آموزشی عبودیت را طی کرد و در مقام دلدادگی خداوند حاضر شد فرزندش را قربانی کند.

وی در خطبه دوم با بیان اینکه حضرت ابراهیم خلیل‌الله و موسی کلیم‌الله به عنوان مقام لقاءالله نائل شدند، گفت: این عزیزان جریان استکبارستیزی را نقطه برجسته زندگی خود قرار دادند و همه انبیای الهی محور رسالت‌شان استکبارستیزی و از بین بردن نمادهای استکبار بود.

وی با بیان اینکه‌ اصل استکبارستیزی در انقلاب اسلامی ایران یک اصل تغییرناپذیر است، خاطرنشان کرد:‌ اسلام‌ برخی افراد تشریفاتی است و در اصل لائیک هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: ‌انقلاب اسلامی در راستای انقلاب کربلا است و محور انقلاب کربلا استکبارستیزی بود و امام حسین (ع) فقط با 72 تن این جریان را تا لحظه شهادت ادامه دادند.

وی تصریح کرد: در خاطرات آقای رفسنجانی نوشته شده است در سال 63 بر حسب بعضی از مسائل به امام (ره) گفتیم مرگ بر شوروی را از صدا و سیما حذف کنند اما رسانه‌های وابسته به خودشان مرگ بر آمریکا را ضمیمه‌اش کردند.

وی افزود: یک عده جیره‌خوار و مزدور آمریکایی که در این مملکت رسانه و روزنامه چاپ می‌کنند برای پرداختن به این دروغ بزرگ تمام تلاش‌شان را می‌کنند.

امام جمعه مشهد در ادامه با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 گفت: مذاکره به این معنا نیست که پای از اصول برمی‌داریم و مردم ایران بزرگترین مخالف آمریکا هستند و خواهند بود.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۱
۱
این نظر شماست اگر به حرف خود اعتقاد دارید در مورد رابطه با امریکا همه پرسی شود
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم