۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۳

واکنش‌ابطحی‌درموردوقایع‌استقبال‌ازروحانی

تصوير فردي که درمراسم استقبال رئيس جمهور در بين معترضين وجود دارد فتوشاپي است.
کد خبر : ۱۳۵۳۴۷
صراط:   سيد جواد ابطحي در خصوص فرد معترض منسوب به ستاد جليلي در مراسم استقبال از رئيس جمهورگفت: ابتدا بايد ثابت شود که اين افراد منتسب به جليلي و ازاعضاي جبهه پايداري هستند بعد در مورد اين موضوع بحث و بررسي شود در واقع نمي توان تنها به دليل داشتن محاسن يا استفاده ازشعارهاي خاص که جليلي نيز براي استقامت پايداري بيان مي کرده استناد کرد و اين  فرد را منتسب به سعيد جليلي يا پايداري ها دانست.

وي افزود: اين بازي برخي رسانه هاست که در جهت تخريب و ضعيف کردن عقبه مقاومت صورت مي گيرد که جاي تأسف دارد و چنانچه برخي افراد معتقد به جامعه چند صدايي هستند بايد صداهاي مختلف را بشنوند .اينکه عده اي گمان مي برند با وادادگي و امتياز دادن به غرب مسائل و مشکلات کشور حل مي شود نه تنها اين اتفاق نمي افتد بلکه اوضاع بحراني تر نيز خواهد شد.

اين عضو جبهه پايداري افزود: به اعتقاد من برخي روش ها و نوع برخوردها به ضرر کشور خواهد بود البته اعتراض ها بايد شنيده شود اما برخي توهين ها از قبيل پرتاب کفش براي اذهان معقول غير قابل قبول است و به طور حتم نه تنها جليلي بلکه تمام مردم  اينگونه روش ها را نمي پذيرند. بنده به حضور افراطيون در جامعه آگاه هستم که متأسفانه غير قابل کنترل مي باشند .اما گلايه من به اين دليل است اينگونه تندروي ها را نبايد منتسب به شخص خاصي دانست.



ابطحي بيان کرد: ممکن است افرادي که درمراسم استقبال رئيس جمهورحضور داشتند با ابزارهاي پيشرفته اي چون فتوشاپ خود را به نيروهاي جليلي نزديک کرده باشند يا افرادي که در مراسم سخنراني جليلي شعارهايي نيز به نفع وي گفته باشند اما اين دليلي براي حضورنيروي هاي وي در بين معترضين نيست. 

وي با اشاره به اينکه رسانه ها به فکر تخريب مقاومت هستند ،بيان داشت: اين موضوع را مي توان تنها به منظور تخريب مقاومت از سوي رسانه ها دانست زيرا از تواضعي که در شخصيت جليلي وجود دارد اينگونه برخوردها از سوي اطرافيان جليلي بعيد است.

عضو جبهه پايداري گفت: اين موضوع  بار سياسي براي جليلي ندارد چرا که خود نيز اين موضوع را محکوم خواهد کرد.

ابطحي با اشاره به اينکه نيروي انتظامي مسئول برقراري امنيت در کشوراست، خاطر نشان کرد: وظيفه نيروي انتظامي پاسداري ازمراسم استقبال رئيس جمهور است و بايد با متخلفين و اهانت کنندگان در اين مراسم برخورد قانوني داشته باشد.

وي عنوان کرد: اعضاي جبهه پايداري با منطق و استدلال سخن مي گويند نه اينکه بخواهند با اهانت و فحاشي مطالبات خود را بيان کنند.

اين عضو جبهه پايداري افزود: افرادي که در حادثه قم حضور داشتند گروه هايي بودند که ممکن است افکار جليلي و ديگران را قبول نداشته باشند و صرف تخريب اين افراد دست به اهانت هايي همچون پرتاب کفش مي زنند.

ابطحي با اشاره به وظيفه قوه قضائيه در برخورد با معترضين متخلف اضافه کرد: قوه قضائيه بايد در برخورد با اينگونه اعتراضات تعللي نداشته باشد و برخوردي مناسب و پيگيريه جدي براي برقراي نظم سياسي داشته باشد.
منبع: آریا
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم