۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۰

رکورد نقل‌‌و‌انتقالات تاریخ‌فوتبال شکسته شد

سرانجام رئیس باشگاه تاتنهام با انتقال هافبک ولزی تیمش به سانتیاگو برنابئو موافقت کرد.
کد خبر : ۱۳۰۳۱۳
صراط: به نقل از رویترز، دو باشگاه رئال‌مادرید و تاتنهام پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان سرانجام با مبلغ 100 میلیون یورو بر سر انتقال گرث بیل، هافبک کناری اسپرزها به سانتیاگو برنابئو به توافق رسیدند.

دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام که چند بار پیشنهاد رئالی‌ها را رد کرده بود سرانجام امروز (یکشنبه) پیشنهاد 100 میلیون یورویی کهکشانی‌ها را پذیرفت و به زودی این بازیکن به طور رسمی به عنوان بازیکن جدید مادریدی‌ها معرفی خواهد شد.

به این ترتیب رکورد رسمی نقل‌ و‌انتقالات تاریخ فوتبال جهان با این جابجایی شکسته می‌شود. این رکورد پیش از این در اختیار کریستیانو رونالدو پرتغالی بود که در سال 2009 در ازای دریافت  86 ملییون یورو از منچستریونایتد به رئال پیوست.

پیش از این رسانه‌های اسپانیایی خبر از توافق نهایی دو باشگاه بر سر انتقال این بازیکن با رقم 99 میلیون یورو داده بودند. کهکشانی‌ها برای اینکه تاتنهام را برای فروش بیل متقاعد کنند، فابیو کونترائو را هم به عنوان بخشی از این انتقال به تاتنهام پیشنهاد داده بودند ولی دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام نپذیرفت که کونترائو جزیی از این معامله باشد چون فقط هدفش از این انتقال دریافت پول نقد بود.

به گزارش تسنیم، گرث بیل فصل گذشته با 26 گل زده در رقابت‌های مختلف بهترین گلزن تاتنهام بود و از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد.

جادوگر ولزی در حال حاضر در مالاگا اسپانیا به سر می‌برد و فاصله چندانی تا پوشیدن پیراهن رئال ندارد.
منبع: فارس