۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶

واکنش گل محمدی به اظهارات دایی

پرسپولیسی‌ها لیگ را خوب شروع کرده‌اند و تیم باکیفیتی هستند. ما هم بازیکنان جوان و باانگیزه زیادی داریم و امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی می‌کند برنده دیدار باشد و کیفیت بازی در حد نام دو تیم باشد.
کد خبر : ۱۲۹۶۹۷

صراط: یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس درباره این دیدار اظهار کرد: بازی فردا بسیار سخت و دشوار خواهد بود. پرسپولیسی‌ها لیگ را خوب شروع کرده‌اند و تیم باکیفیتی هستند. ما هم بازیکنان جوان و باانگیزه زیادی داریم و امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی می‌کند برنده دیدار باشد و کیفیت بازی در حد نام دو تیم باشد. ما از لحاظ روحی و جسمی آماده‌ایم و خدا را شکر محروم و مصدومی هم نداریم. همه تلاش‌مان این است که یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که علی دایی از کنایه انداختن‌های شما دلخور است بیان کرد: من واقعا نمی‌دانم ماجرا چیست! ما دوست قدیمی هستیم و با هم در ارتباطیم. ای کاش موردی را می‌گفتند تا من دقیقا بدانم منظورشان چیست. چندی پیش از من سوال کردند که اگر تیمت گل بزند، مشتت را گره می‌کنی و من گفتم نه. حالا تیتر زده‌اند که من گفته‌ام مشت گره نمی‌کنم. شاید از چنین چیزی دلخور است. با این حال برای دایی آرزوی موفقیت دارم چرا که کار سختی در پرسپولیس دارد. من به عنوان یک پرسپولیسی از او حمایت می‌کنم. پرسپولیس نه مال دایی است نه مال رویانیان و پروین و حتی من. ما برای خوشحال کردن دل مردم باید از پرسپولیس حمایت کنیم چرا که در چند سال اخیر هواداران پرسپولیس سختی کشیده‌اند و زجر دیده‌اند. به هر حال اگر از صحبت‌های من برداشت بدی شده من عذرخواهی می‌کنم. من بدون هیچ غرضی صحبت‌هایی را مطرح کرده‌ام و هیچ وقت به دنبال کنایه زدن نبوده‌ام و هیچ گاه هم به دایی تیکه نمی‌اندازم.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا از تسویه حساب نکردن با پرسپولیس ناراحت است، بیان کرد: در نیم فصل دوم سال گذشته دوران سختی را در پرسپولیس گذراندم. فشار زیادی وجود داشت و بهتر بود بعد از لیگ با من تسویه حساب می‌کردند. من هم چند مصاحبه کردم و آن‌ها هم بیانیه دادند با این حال امیدوارم همه چیز حل شود. من تنها چیزی را که در قرارداد وجود دارد را خواسته بودم. امیدوارم موانع برطرف شود و این مشکل هرچه سریع‌تر برطرف شود. همواره ممنون رویانیان بوده‌ام. در زمان مدیریت او بود که سرمربی پرسپولیس شدم و رابطه‌ام با ایشان همواره حسنه بوده است.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه انگیزه‌هایی در دیدار برابر پرسپولیس دارد افزود: امروز نمی‌دانم کدام روزنامه بود که پیامکی زده بود به من مبنی بر اینکه "کینه یحیی، خشم دایی"، چرا من باید از پرسپولیس کینه داشته باشم. تیمی که در آن 8 سال بازی کردم و یک سال مربی‌اش بودم. من هرچه دارم از پرسپولیس است و همواره مدیون آن تیم هستم. برای این پرسپولیس هم آرزوی موفقیت دارم.

یحیی گل‌محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تیم او قوی‌تر است یا پرسپولیس تصریح کرد: نمی‌توان در این باره صحبت کرد. به نظرم تیمی که تمرکز داشته باشد و بداند چه می‌خواهد می‌تواند موفق باشد. اختلاف کیفی بازیکنان لیگ نهایتا 10 درصد است. باقی مسائل به تمرکز، میزان دوندگی و نگاه سرمربی ارتباط دارد.

او در پاسخ به این سوال که شنیده شده تغییرات مدیریتی به خاطر حضور دولت جدید در نفت تهران اتفاق خواهد افتاد اظهار کرد: من که چیزی را حس نکردم. چیزی هم نشنیده‌ام. بودجه نفت تهران یک بودجه تعریف شده است و به نظرم مشکلی وجود ندارد.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سوال که نظرش درباره حضور پرتعداد پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه تختی چیست اظهار کرد: به هر حال ما هوادار زیادی نداریم و قاعدتاً تمام ورزشگاه فردا پرسپولیسی خواهند بود و از این بابت خوشحالم. امیدوارم حاضران در استادیوم از این دیدار لذت ببرند. یک تشکر هم از تاج و کسانی می‌کنم که موجب این شدند تا بازی‌های ما در تختی برگزار شود. به هر حال بازی‌های لیگ رفت و برگشت است و بازی در تختی و سپس بازی در آزادی به ماهیت لیگ کمک می‌کند. برای پرسپولیس هم به نظرم چندان فرقی ندارد چرا که در آزادی یا تختی آن‌ها ورزشگاه را پر می‌کنند.

گل‌محمدی در پایان در پاسخ به این سوال که ملوان برابر پرسپولیس با وجود 11 نفره بودن ترسو بازی کرد و آیا تیم او هم ترسو برابر پرسپولیس ظاهر می‌شود گفت: این قدرت پرسپولیس بوده که با 10 نفر ملوان را شکست داده است. اتفاقا صحبتی با بازیکنان داشتم و از آنان خواستم جنگنده ظاهر شوند. ما تیمی هستیم وابسته به گروه و جمع و من به بازیکنان اطمینان کامل دارم که در شأن خودشان برابر پرسپولیس ظاهر شوند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
۰
۰
آفرین به این مربی با اخلاق