۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱

رکوردی که برج میلاد زد

مدير عامل برج ميلاد تهران از بازدید بیش از یک میلیون نفر از بخشهای مختلف برج میلاد خبر داد و گفت: استقبال شهروندان و گردشگران از ابتدای امسال برای بازدید از برج میلاد تهران و همچنین محوطه های پیرامونی آن بسیار زیاد شده است و هر روز بر تعداد گردشگران بلندترین برج پایتخت اضافه می شود.
کد خبر : ۱۲۹۳۳۰
صراط: فرزاد هوشیار پارسیان افزود: برگزاری برنامه ها و جشنواره ها در برج میلاد تهران منجر به آشنایی شهروندان با بخش های مختلف برج میلاد تهران و خدمات مختلف آن شده است و در نظرسنجی های انجام شده شهروندان از ایجاد امکانات مختلف تفریحی، ورزشی، اجتماعی و فرهنگی در داخل یک مجموعه بسیار ابراز رضایت کرده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهروندان با مراجعه به برج میلاد تهران علاوه بربازدید از این برج می توانند از برنامه های فرهنگی همچون نمایشگاه های مختلف، تماشای فیلم های سینمایی در سالن های سینما، کنسرت های موسیقی در مرکز همایش ها، امکانات ورزشی همچون باشگاه اسب سواری و دوچرخه سواری، برنامه های تفریحی همچون دلفیناریوم  و ...استفاده کنند.

به گفته هوشیار پارسیان با راه اندازی طبقات تجاری همچنین شهروندان می توانند از فروشگاه های مختلف صنایع دستی، سوغات شهرهای مختلف ایران، وسایل ورزشی و ... نیز خریداری کنند و یا آنکه از خدمات رستوران های مختلف همچون فود کرت، محیطی، که در این طبقات و یا در بخش های دیگر برج راه اندازی شده است، استفاده کنند.

بازدید از مجموعه برج میلاد از مرز یک میلیون نفر گذشت

وی با بیان این که ارائه مجوعه خدمات به شهروندان منجر به افزایش و استقبال بازدیدکنندگان شده است، تصریح کرد: همچنین برگزاری جشنواره هایی همچون نوروز و جشنواره رمضانی،  روز ملی کشورهای مختلف همچون افغانستان، برگزاری برنامه های مذهبی و ...موجب آشنایی بیشتر و استقبال گردشگران شده است. بگونه ای از ابتدای امسال تاکنون یک میلیون و چهار هزار نفر از شهروندان و گردشگران از مجموعه برج میلاد تهران بازدید کرده اند. در این میان سهم گردشگران خارجی از بازدید از برج میلاد 9 هزار و 362 نفر است.

مدیرعامل برج میلاد تهران یادآور شد: درحال حاضر برج میلاد تهران به یکی از مقاصد تفریحی و گردشگری مسافران و شهروندان تبدیل شده است و اکنون بسیاری از مسافران داخلی و خارجی پایتخت در روزهای مختلف سال خواهان بازدید از ششمین برج بلند مخابراتی دنیا هستند.

منبع: مهر