۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۰

خسارت 4میلیون دلاری برای چهار روز زندان

دانشجویی آمریکایی به‌خاطر این‌که بیش از چهار روز متوالی در سلولش در یک زندان به حال خود رها شده‌بود، از دولت آمریکا چهار میلیون دلار خسارت گرفت.
کد خبر : ۱۲۶۲۹۲
صراط: براساس گزارش BBC، دانیل چونگ در طول این مدت برای اینکه بتواند زنده‌بماند، مجبور بوده تا ادرارش را بنوشد، دچار هذیان شدید شده و برروی بازویش پیامی را برای مادرش حک کرده‌است. وی در سال 2012 طی یک عملیات مواد مخدر دستگیر شد اما به او گفته شد که محکوم نخواهد شد. اما وی برای چهار روز در سلولش تنها به حال خود رها شد.

پس از اینکه چانگ از سلولش نجات یافت پنج روز را در بیمارستان سپری کرد تا به‌خاطر کم‌آبی شدید بدن، اختلالات کلیوی، گرفتگی عضلات و مشکلات گوارشی تحت درمان قرار بگیرد. وی در این چهار روز هفت کیلو وزن از دست داده‌بود. وی خود معتقد است به اشتباه فراموش شده و در سلولش به حال خود رها شده‌است،‌اشتباهی بسیار بسیار بد و ترسناک.

سلولی که وی درون آن محبوس بود هیچ پنجره‌ای نداشت و چونگ هیچ آب و غذایی در اختیار نداشت. وکیل چونگ می‌گوید در نتیجه این رویداد سازمان مبارزه با مواد مخدر سیاست‌های جدیدی را برای زندان‌ها تعیین کرده،‌ از جمله اینکه سلول‌های باید روزانه کنترل شوند و دوربین‌هایی دروت آنها نصب شوند.
منبع: تابناک
خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید