۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲

آخرين وضعيت سريال معراجي‌های ده‌نمكي

"مسعود ده‌نمكي" از آخرين وضعيت سريال "معراجي‌ها" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران سخن مي‌گويد.
کد خبر : ۱۲۵۲۵۵
صراط "مسعود ده‌نمكي" كارگردان سينما و تلويزيون در خصوص توليد سريال جديدش با نام "معراجي‌ها" با بيان اين مطلب كه موضوع اصلي فيلم اجتماعي و مربوط به جنگ تحميلي است، گفت: فيلمبرداري اين سريال از شهريور‌ماه سال جاري آغاز مي‌شود و تاكنون حضور "مهران رجبي" و "رضا رويگري" در آن قطعي شده است. 

"ده‌نمكي" اظهار داشت: سريال "معراجي‌ها" قرار بود در سال 90 ساخته شود اما به دليل حاضر نبودن و اشتغال به ساخت فيلم سينمايي "رسوايي" ساخت اين سريال به اين زمان موكول شد. 
.
كارگردان سه‌گانه "اخراجي‌ها" افزود: فكر مي‌كنم مضمون مجموعه "معراجي‌ها" مورد توافق خيلي از كساني كه به كشور و انقلاب تعلق خاطر دارند خواهد بود. 

"ده‌نمكي" در خصوص لوكيشن‌هاي اين مجموعه گفت: بخش عظيم لوكيشن‌هاي اين سريال در تهران و شهرك سينمايي دفاع‌مقدس خواهد بود و اين مجموعه در 25 يا 26 قسمت ساخته مي‌شود. 

وي در خصوص انتخاب "معراجي‌ها" براي اين سريال عنوان كرد: نام‌هاي ديگري نير مدنظر بود اما به دليل كم‌حاشيه بودن نام "معراجي‌ها" اين اسم انتخاب شد. 

اين كارگردان درباره‌ي همكاري با "سيد‌محمود رضوي" به عنوان تهيه‌كننده و حواشي همراه آن اظهار داشت: "سيد محمود رضوي" از بچه مسلمان‌ها و كار بلدهاي عرصه تهيه‌كنندگي  است و به دليل موضوع اصلي فيلم‌نامه كنار هم قرار گرفتن عوامل توليد با يكديگر منافاتي ندارد
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم