۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹

ده نمکی با "معراجی ها" بازمی‌گردد

«معراجي ها» نام پروژه آينده مسعود ده نمکي است که هنوز مشخص نيست در قالب سريال جلوي دوربين مي‌رود يا فيلم سينمايي.
کد خبر : ۱۲۳۳۳۳
صراط طرح اوليه اين فيلمنامه چند سال قبل در قالب يک فيلم سينمايي نوشته شد. طرحي که نام اوليه آن «راهيان زور»بود و بعدا ده نمکي نام «معراجي ها» را براي آن برگزيد.

بعد از دعوت تلويزيون براي ساخت اين طرح در قالب يک سريال 26 قسمتي، ده نمکي به همراه تيمي از نويسندگان نگارش «معراجي ها» را به پايان رساند. اين در حالي بود که به دليل مضمون ملتهب سريال، اين طرح در برخي از شوراهاي صدا و سيما رد شده بود اما در نهايت گفته مي شود، معاونت سيما با دادن کد توليد به «معراجي ها» با ساخت اين سريال براي شبکه يک موافقت کرده است. سريالي که اگر ساخته شود قطعا سيد محمود رضوي تهيه کننده آن است.

در همين حال شنيديم ده نمکي شايد نسخه سينمايي «معراجي ها» را به عنوان کار آينده اش جلوي دوربين ببرد. ظاهرا دست اندرکاران پروژه ده نمکي صحبت هايي با تعدادي از بازيگران شناخته شده و عوامل پشت دوربين انجام داده اند و نکته جالب اينجاست که در چنين شرايطي هم مشخص نيست ده نمکي در آينده سريال يا فيلم سينمايي «معراجي ها» را جلوي دوربين خواهد برد. گفته مي شود تيم بازيگران «معراجي ها» کاملا متفاوت از «اخراجي ها» خواهد بود. مسعود ده نمکي باز هم در پروژه آينده اش سوژه اي ملتهب را دستمايه قرار داده که قطعا بعد از ساخت، واکنش هاي متفاوتي را به دنبال خواهد داشت.

«معراجي ها» يک طنز اجتماعي است و داستان چند جوان دانشجوست که بعد قصد رفتن به شمال براي تفريح سر از کاروان راهيان نور براي ديدار از مناطق جنگي در مي آورند. قرار است تا يکي، دو هفته آينده تکليف اين پروژه مشخص شود. اگر «معراجي ها» سينمايي باشد پنجمين فيلم بلند مسعود ده نمکي بعد از سه گانه «اخراجي ها» و «رسوايي» خواهد بود و با توجه به مضمون اش از همين حالا مي توان گفت فيلم ميلياردي ديگري با دست پخت ده نمکي در راه است.
منبع:بانی فیلم
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم