۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹

درخواست جامعه روحانیت از روحانی

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با تاکید براینکه انتخاب روحانی به عنوان رئیس جمهور، موجب پیوند بیشتر دولت با مرجعیت و روحانیت می شود، گفت: در دیدار روز گذشته اعضای جامعه روحانیت مبارز با رئیس جمهور منتخب از ایشان برای حضور در جلسات شورای مرکزی این تشکل سیاسی دعوت کردیم.
کد خبر : ۱۱۹۸۵۴

صراط: حجت الاسلام تقوی ، با اشاره به جزئیات دیدار جامعه روحانیت مبارز بارئیس جمهور منتخب گفت: این جلسه برای عزض تبریک به رئیس جمهور منتخب مردم و اعلام حمایت همه جانبه جامعه روحانیت مبارز از دولت آینده  بود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب اسما و رسما روحانی هستند، تاکید کرد: تکیه ایشان بر مسند ریاست جمهوری موجب پیوند بیشتر و عمیق تر میان دولت با مرجعیت و روحانیت می شود و امیدواریم در دولت آینده این ارتباط با هماهنگی و همراهی بیشتری همراه باشد.

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز همچنین تصریح کرد: در این دیدار از حجت الاسلام روحانی برای حضور در جلسات شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درخواست کردیم اما با توجه به مسئولیت ایشان در دولت آینده  نحوه و شیوه حضورشان بعدا مشخص خواهد شد.

، روز گذشته 5 نفر از اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز آیت‌الله تسخیری و حجج اسلام طباطبائی، عبدوس، ابراهیمی و تقوی به نمایندگی از این تشکل سیاسی با رئیس جمهور منتخب که خود نیز یکی از اعضا و موسس جامعه روحانیت به شمار می رود، دیدار کردند.

منبع: مهر