۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۲
پناهیان در همایش جلیلی:

دروغ بزرگ مناظره ها را بر ملامی کنیم

پناهیان در آخرین همایش انتخاباتی سعید جلیلی گفت: در مناظره ها یک دروغ بزرگ القا شد که آن را اثبات می کنیم.
کد خبر : ۱۱۶۳۶۰
صراط:علیرضا پناهیان بعد از ظهر امروز در آخرین دقایق تبلیغات انتخاباتی سعید جلیلی که در ورزشگاه حیدرنیا و با حضور حامیان وی برگزار شد، گفت: امروز اینجا جمع شدیم برای اینکه گفتمان مقاومت مظلوم واقع شده است، رهبری امروز در سخنانی تاکید کردند که 8 نگاه و 8 طرز تفکر نسبت به کشور و نظام در مناظرات حضور داشتند؛ این نشان می دهد که نباید به دسته بندی های رایج بسنده کرد و مثلا گفت اصولگرایان مستقل یا اصولگریان اصلاح طلب.

وی افزود: هر کس مناظره را می دید نسبت به مظلومیت گفتمان انقلاب که در نگاه جلیلی بود پی می برد، جلیلی برای گفتگو به میدان آمد که این گفتمان نماینده ای مانند او در مناظره ها نداشت برای همیشه غریب می ماند.

پناهیان افزود: به این گفتمان حمله شد، کسانی که به دولت فکر می کنند اعتقاد داشتن به بهانه به عملکرد جلیلی و گفتمان انقلاب انتقاد کردند در حالی که خود دولت مخالف عملکرد جلیلی است.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: دولت می گوید برنامه مذاکرات به ما ربطی ندارد، شاید دولت می خواست طور دیگری برنامه را پیش ببرد؛ مشکلات اقتصادی که به وجود آمده  و بخشی به خاطر مدیریت دولت است با تدبیر مقاومت و راهبرد ایستادگی قابل حل است که در برابر استکبار مورد هجمه غیر منصفانه قرار گرفت.

پناهیان ادامه داد: به گفتمان انقلاب حمله شد ولی کسی جواب نداد که آیا در برابر دشمن ذره ای کرنش کنیم و علامت سازش گری نشان دهیم آیا تحریم ها برطرف خواهد شد.

وی گفت: در این انتخابات دروغ بزرگی که القا شد این بود که اگر ما در مذاکرات هسته ای کوتاه بیاییم تحریم ها برطرف می شود، این دروغ را بر ملا خواهیم کرد و به رای خود، دروغ بودن آن را اثبات می کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: جلیلی مخلصانه ترین رای را می آورد چون هیچ کس، برای هیچ، برای حل مشکلات وعده ای نداده، مشکلات اقتصادی با مقاومت بر طرف خواهد شد که برنامه آن در دست جلیلی است.

پناهیان عنوان کرد: اگر ذره ای در برابر مستکبران کوتاه بیاییم تحریمها بیشتر و فقر مملکت را خواهد گرفت، اگر برخی با این سخنها بر کرسی بنشینند فقیران فقیرتر خواهند شد و ناامنی هم به مشکلات اضافه می شود.

پناهیان گفت: اگر کسی به فکر دنیا و معاش خود است باید با گفتگمان انقلاب پیوند بخورد و از امنیت کشور از هر حیث حمایت کند.

وی با اشاره به دلایل تحریم کشور در سالهای اخیر عنوان کرد: زمانی که در برابر غرب کوتاه می آمدند و رئیس جمهور سازندگی علاقه داشت که در برابر آمریکا مثل اروپا کوتاه آمده و با آنها ارتباط برقرار کند، اروپاییها نزدیک بود حکم دستگیری برای رئیس جمهور صادر کنند.

وی خاطر نشان کرد: ما از کوتاه آمدن خیری ندیدیم؛ وقتی رئیس جمهور اصلاحات به آمریکاییها تواضع کرد جواب این بود که ایران محور شرارتها است.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: کوتاه آمدن در برابر استکبار موجب رفع تحریمها نمی شود، سیاسیونی که این دروغ را به مردم القا کردند باید روز قیامت پاسخگو باشند در این دنیا هم رسوا خواهند شد.

پناهیان گفت: تحریم های امروز ما به دلیل مقاومت فرزندان مقاومت در لبنان و بحرین و جهان اسلام است که پوزه استکبار را در جهان به خاک مالیده است.

وی ادامه داد: اگر ما از حق هسته ای کوتاه بیاییم بعد از آن باید در چاههای نفت را ببنیدیم، در کارخانه ها بسته و زمین های کشاورزی را به آتش بکشیم و پس از آن تروریست های سوری  را به کشور راه دهیم که به نوامیس ما تجاوز کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: ما به رئیس جمهوری که از همه محکم تر شعار مقاومت داده رای می دهیم گفت: امروز رهبری که دشمن به ما فشار می آورد چون برخی از داخل چراغ سبز نشان می دهند؛ اگر چراغهای سبز را در این انتخاب خاموش کنیم دشمن در برابر ما ذلیل خواهد شد ما آمدیم چراغهای سبز دشمن را خاموش کنیم.

 این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ما بعد از امنیت و استقلال به توسعه خواهیم رسید ادامه داد: تمام مظلومان منطقه منتظر رای شما هستند. ایرانیانی که خارج از کشور هستند انتظاردارند سربلند زندگی کنند و منتظر رای شما هستند. پناهیان خاطر نشان کرد: وقتی رئیس جمهوری خارج از کشور رفت و مساله گفتگوی تمدنها را مطرح کرد هیچ ایرانی سرفراز نشد اما وقتی رئیس جمهوری در مقابل امریکا ایستاد همه سربلند شدند، ای کاش این دیپلماسی ادامه پیدا می کرد.

وی با بیان اینکه مطمئن هستیم آقای جلیلی هیچ وقت در برابر استکبار کوتاه نمی آید گفت: اگر امریکا و اروپا می توانستند به رونق اقتصادی ما کمک کنند به رونق اقتصادی خود کمک می کردند.

پناهیان خاطر نشان کرد: اگر بعضی می توانند بیایند و با کوتاه آمدن در برابر غرب تورم را برطرف کنند در زمان خود تورم 49 درصدی را برای کشور به بار نمی آوردند. چه طرح جدیدی برای تورم دارند.

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان با بیان اینکه ما برای جلوگیری از تحمیل هر ظلمی به جلیلی رای خواهیم داد عنوان کرد: اصل انقلاب ما به صورت چهره به چهر و نفس به نفس با ناله های پر از معر فت بود این انتقال هم در 24 ساعت آینده باید به این شیوه انجام شود.

منبع: مهر
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم