۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹

سقوط قهرمان جام حذفی به دسته اول!

تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال در لیگ برتر انگلیس مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.
کد خبر : ۱۱۲۲۵۳
 صراط: در دیدارهای باقیمانده از هفته سی‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس شب گذشته (سه‌شنبه) دو دیدار برگزار شد. در یکی از دیدارها منچسترسیتی در حالی در خارج از خانه به مصاف ردینگ رفت که روبرتو مانچینی سرمربی این تیم از سمتش اخراج شده بود و برایان کید، دستیار مانچو هدایت من‌سیتی را به عهده داشت.

آبی‌های منچستر موفق شدند این بازی را با نتیجه 2 بر صفر به سود خود به پایان ببرند تا جایگاه دومی خود را استحکام ببخشند. گل‌های این بازی را سرخیو آگوئرو (40) و ادین ژکو (88) به ثمر رساندند تا من‌سیتی با 78 امتیاز نایب قهرمانی خود در این فصل از مسابقات را تثبیت کند.

در دیدار دیگر آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای ویگان اتلتیک بود. ویگان که به تازگی با شکست منچسترسیتی به مقام قهرمانی این فصل از رقابت‌های جام حذفی انگلیس رسیده بود در این بازی با  نتیجه سنگین 4 بر یک مغلوب توپچی‌ها شد تا به دسته پائین‌تر یعنی لیگ قهرمانی سقوط کند.

گل‌های آرسنال را در این مسابقه لوکاس پودولسکی (11 و 68)، تئو والکات (63) و آرون رمزی (71) به ثمر رساندند و تنها گل ویگان را شاون مالونی در دقیقه 45 وارد دروازه میزبان کرد.

 آرسنال با این برد 70 امتیازی شد و در رده‌ چهارم جدول قرار گرفت. اگر  شاگردان آرسن ونگر آخرین بازی خود که میهمان نیوکاسل خواهد بود را با برد پشت سر بگذارد سهمیه لیگ قهرمانان را به دست خواهد آورد.

در فاصله یک هفته مانده به انتهای فصل جاری لیگ برتر انگلیس در جدول رده‌بندی منچستریونایتد با 88، منچسترسیتی با 78، چلسی با 72، آرسنال با 70 و تاتنهام با 69 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند.
منبع: مشرق
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم