۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۶
فرکی پس از شکست فولاد خوزستان:

قلعه‌نویی گفت شما شایسته باخت نبودید

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: عملکرد بچه‌های ما آنقدر خوب بود که قلعه‌نویی اعتراف کرد ما مستحق شکست نبودیم.
کد خبر : ۱۱۰۳۸۹
صراط: حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار فولاد خوزستان - استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما خودمان را از قبل برای انجام رقابتی خوب و کسب 3 امتیاز آماده کرده بودیم حتی  مساوی هم ما را راضی نمی‌کرد اما متاسفانه با یک اشتباه و دریافت گل اول برنامه‌های‌مان به هم ریخت.

وی افزود: فضای خوبی بر بازی امروز حاکم بود، ما در مقابل تیم قدرتمندی قرار گرفتیم اما انگیزه‌ بسیاری داشتیم تا 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم حتی شرایط را فراهم کرده بودیم و انگیزه بچه‌ها را به قدری بالا بردیم تا آنها به چیزی جز پیروزی فکر نکنند اما متاسفانه اوایل بازی خوب کار نکردیم و با یک اشتباه و دریافت گل اول بازی همه چیز به نفع استقلال شد. من معتقدم در بسیاری از اوقات گل اول بازی می‌تواند در نتیجه کلی تاثیر مستقیم داشته باشد.

فرکی ادامه داد: ما به بازی برگشتیم و همه چیز را در اختیار گرفتیم اما متاسفانه در بدترین زمان ممکن پنالتی را از دست دادیم. شاید اگر این اتفاق نمی‌افتاد و ضربه پنالتی ما به گل تبدیل می‌شد حتی نتیجه دیدار تغییر می‌کرد. به اعتقاد من در جای نامناسبی پنالتی را از دست دادیم.

سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در 32 هفته گذشته هیچ‌وقت استقلال را اینگونه ندیده‌ بودم ما پس از دریافت گل یک بازی یک گله و در واقع یک طرفه را مقابل استقلال انجام دادیم و به هیچ وجه به آنها اجازه عرض اندام و خلق موقعیت را ندادیم. ما در واقع برای پیروز شدن همه کار کردیم اما متاسفانه در زدن ضربه آخر و به ثمر رساندن گل ناکام بودیم.

وی در ادامه عنوان کرد: به بازیکنان و هواداران فولاد که هر آنچه در توان داشتند برای موفقیت این تیم خرج کردند افتخار می‌کنم. هواداران ما امروز سنگ تمام گذاشتند و بازیکنان‌مان هم آنقدر خوب ظاهر شدند که پس از اتمام بازی قلعه‌نویی به من گفت شما شایسته شکست نبودید.

فرکی با گله از کمیته داوران فدراسیون فوتبال اظهار داشت:‌ نمی‌خواهم شکست را گردن کسی بیندازم و یا به دنبال توجیه باشم با تمام احترامی که برای محسن ترکی قائلم معتقدم کمیته داوران نباید از این داوری که مدتی از قضاوت دور بود استفاده می‌کرد. من قبل از این بازی نگران یک اتفاق و مسئله بودم و فکر می‌کنم آن اتفاق شاید استفاده از محسن ترکی به عنوان داور در این دیدار بود. من صحنه پنالتی استقلال را ندیدم و قضاوت هم نمی‌کنم اما کاش برای این بازی که بسیار تعیین کننده بود از داور دیگری استفاده می‌شد.

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: در بین 2 نیمه به بچه‌های گفته بودم که بازیکنان استقلال آنقدر با تجربه و فرصت‌طلب هستند که اگر یک اشتباه مرتکب شویم آنها نهایت بهره را می‌برند و خلق موقعیت می‌کنند اما اگر آنها 10 اشتباه هم انجام دهند شاید ما نتوانیم از یکی از اشتباهات‌شان هم استفاده کنیم. به هر حال گذشته‌ها گذشته و پرونده این بازی هم بسته شده است و به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم.

فرکی در پایان تصریح کرد: مطمئن باشید برای هفته پایانی نیز همچون بازی با استقلال انگیزه زیادی داریم و تا لحظه آخر تلاش خواهیم کرد.

منبع: تسنیم