۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۳

جنایت وحشتناک این پدر با پسرش!

محاکمه مردی که به طرز فجیعی پسر 10 ساله‌اش را شکنجه کرده و سپس به قتل رسانده بود در دادگاه جنایی دالاس انجام شد.
کد خبر : ۱۰۹۳۶۴
صراط:به گزارش پلیس دالاس، آرون رمزی 35 ساله، پسرش جاناتان را برای مدت طولانی در اتاقش زندانی کرده و تنها به او آب و نان می‌داد تا این که پسر بیچاره به حدی نحیف و لاغر شد که از توان افتاد و در نهایت پدرش او را کشته و جسدش را درون کیسه‌ای در یک منطقه روستایی در دالاس ر‌ها کرد.


بنا بر اطلاعات پلیس، نامادری جاناتان نیز با اتهاماتی از جمله همدستی با این مرد در قتل نوجوان روبه‌روست. سه‌شنبه گذشته این پدر بی‌رحم در دادگاه به ضرب و شتم پسر 10 ساله خود اعتراف کرده است.


مأموران پلیس دالاس توانستند جسد جاناتان بیچاره را در سال 2011 میلادی پیدا کنند. اطلاعات پلیس نشان می‌دهد که جاناتان برای ماه‌‌ها با شرایطی بسیار سخت در اتاق خوابش نگهداری می‌شد.
مادر واقعی جاناتان، جودی ویلیامز در این ارتباط به مأموران پلیس گفته ماه ها پسرش را ندیده بود. هر دو متهم پرونده در ابتدای دادرسی ادعا کرده بودند که جاناتان با مادرش زندگی می‌کرد و آنها هیچ اطلاعی از وی نداشتند، اما پس از مدتی هر دو اعتراف به گرسنه نگه داشتن جاناتان و ضرب و شتم و قتلش کردند.


مرد اعتراف کرد که برای نخستین بار جاناتان را به خاطر گفتن دروغ در اتاق خوابش زندانی کرده بود تا با قطع جیره غذایی تنبیه شود. قاضی پرونده این پدر بدذات را به جرم ضرب و شتم و قتل پسرش به حبس ابد محکوم کرد.

منبع: جام نیوز