۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲

مقصد سفر فردای رئیس دولت

به منظور یکصد و پنجمین سفر استانی دولت، رئیس‌جمهور به همراه ۱۶ عضو کابینه فردا چهارشنبه به استان گیلان سفر می‌کنند.
کد خبر : ۱۰۹۲۸۴

صراط: 16نفر از اعضای دولت با سفر به شهرهای مختلف استان گیلان، ضمن بررسی روند پیشرفت مصوبات دوره های گذشته، مشکلات، کمبودها و راه‌های تسریع در روند اجرای مصوبات را در مناطق مختلف این استان پیگیری خواهند کرد.

بر این اساس وزرای دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت و کشور به ترتیب در شهرستانهای شفت، رودبار، املش، فومن، آستارا، صومعه سرا و رشت حضور یافته و در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان‌ها قرار خواهند گرفت.

بر اساس این گزارش ، وزرای نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه و شهرسازی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم به ترتیب در شهرستانهای رضوانشهر، آستانه اشرفیه، لنگرود و بندر انزلی حضور خواهند یافت.

همچنین معاونین رئیس جمهور در امور اجرای قانون اساسی، حفاظت محیط زیست، مجلس، بین‌الملل و رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم به ترتیب در شهرستانهای تالش، رودسر، سیاهکل، لاهیجان و ماسال حضور یافته و از نزدیک با مردم منطقه گفتگو و مشکلات آنان را مرتفع می کنند.

از جمله برنامه های رئیس جمهور در این دور از سفر به استان گیلان، سخنرانی در اجتماع مردم استان، افتتاح چند پروژه عمرانی و صنعتی، حضور در نشست صمیمی با جوانان استان و جلسات کارگروه و هیئت دولت خواهد بود.

محور اصلی چهارمین دور از سفرهای استانی دولت بررسی مصوبات دوره های قبل، رفع موانع و مشکلات آنها و همچنین تصویب مصوباتی است که نیاز آنها در استان احساس می شود.

همچنین تشکیل کارگروه‌های کشاورزی و معدن و استفاده بهینه از منابع استانی در جهت ایجاد اشتغال و تولید از دیگر اهداف سفرهای دور چهارم استانی هیئت دولت می باشد.

منبع: فارس
برچسب ها: گیلان دولت سفر صراط