۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۹

برخورد با کفن‌پوشان دولت بطور قانونی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه افرادی با عناوینی چون کفن پوشان در بدنه دولت فعلی نفوذ پیدا کرده‌اند، یادآور شد:در دولت نهم و دهم نقش عملی این افراد خودسر عوض شده است که باید گفت اگر این افراد از سوی جریان خاصی هدایت نشوند هیچ‌گاه دست به چنین اقدامی نمی‌زنند.
کد خبر : ۱۰۹۱۰۶
صراط:حجت الاسلام محمد باقری بنابی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس  درباره اقدامات خودسرانه عده‌‌ای تحت عناوینی چون کفن پوشان یا لباس شخصی‌ها در زمان دولت‌های قبلی و سکوت در برابر اقدامات خلاف قانون دولت نهم و دهم،به  پایگاه خبری تحلیلی اعتدال گفت: این افراد منافع خود را تشنج و آشوب می‌بینند و وقتی منافع خود را به دست می‌آورند سکوت کرده و دیگر کاری به کار کسی ندارند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مشکل حضور این افراد خاص باید ریشه یابی شود، افزود: باید بررسی شود که چگونه در بستر جمهوری اسلامی یکسری افرادی به خود اجازه می‌دهند که با تصمیم خود به اقدامات خلاف قانون دست بزنند.

وی با بیان اینکه افراد به اصطلاح لباس شخصی در شرایط فعلی افراد مخالف دولت را می‌کوبند، تاکید کرد: در دولت نهم و دهم نقش عملی این افراد خودسر عوض شده است که باید گفت اگر این افراد از سوی جریان خاصی هدایت نشوند هیچ‌گاه دست به چنین اقدامی نمی‌زنند.

باقری بنابی ادامه داد: افرادی که با استراتژی مشخص و با اقداماتی سازماندهی شده به دنبال آسیب رساندن به جمهوری اسلامی ایران هستند مورد حمایت برخی جریان‌ها قرار دارند و گروه‎هایی از آنها حمایت می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم جامعه بدون نقد را جامعه‌ای مرده خواند و توضیح داد: نقد در جایی مطرح می‌شود که به آن موضوع مسلط باشیم و پیشنهاد سازنده‌ای داشته باشیم در حالی که میان نقد و تهمت فاصله زیادی است.

وی با تاکید نباید اجازه داد تا افراد خودسر در جایی لانه کنند، یادآور شد: این خطر وجود دارد که چنین افرادی با سازماندهی معین بخواهند به انقلاب اسلامی آسیبی وارد کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه افرادی با عناوینی چون کفن پوشان در بدنه دولت فعلی نفوذ پیدا کرده‌اند، یادآور شد: الان کفن پوشان در بعضی اجزای دولت فعلی هستند ؛ ممکن است با پایان یافتن دولت دهم این افراد از بدنه دولت خارج شده و در جاهای دیگری حاضر شوند در حالیکه اگر با این افراد به طور قانونی برخورد شود از بروز مشکلات ناشی از رفتارهای خلاف قانون آنها جلوگیری می‌شود.
منبع: تابناک